Acasa/

/

Cele trei reguli

Autor:
Cele trei reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed - PUBLICA
Detalii:
Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9786067222197
Recenzii
5/5

Descriere

Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor?
Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele?
In Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date – cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari. Michael E.
Raynor si Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit sa identifice companiile cu rezultate exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor si Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt.
Astfel au descoperit ca, atunci cand se confrunta cu decizii dificile, companiile exceptionale respecta trei reguli: 1. Mai bun inainte de mai ieftin.
2. Venituri inainte de costuri.
3. Nu exista alte reguli.
Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din diverse domenii de activitate.
Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care gandesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. – Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank

Ar putea să îți placă și…

  • Strategia si tactica stabilirii preturilor

    De

    Editura

    Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual….

    Pret:

    67.43
    64.06 LEI
  • Cercetari operationale

    De

    Editura

    Volumul de fata isi propune sa prezinte cititorilor sai cunostinte de baza, accesibile intelegerii, din domeniul Cercetarii Operationale, care acopera atat fundamente teoretice, cat si aplicarea lor, cu scopul de a initia in acele clase…

    Pret:

    49 LEI
  • Stop confuziei

    De

    Editura

    Cine trebuie sa citeasca aceasta carte? Toti cei care vor sa aiba o calitatea a vietii cu mult peste ceea ce ei cred ca este posibil acum. Cei care vor sa aiba claritate in legatura…

    Pret:

    23 LEI
  • Ce vrea clientul ca tu sa stii

    De

    Editura

    Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • Uniunea Europeana, cu bune si cu rele

    De

    Editura

    Uniunea Europeana, cu bune si cu rele. Eseu de economie europeana Renuntand la metafore, trebuie sa spun raspicat ca cei zece ani de apartenenta la UE ne-au adus multe avantaje, Romaniei si cetatenilor sai; cei…

    Pret:

    45 LEI
  • Arta persuasiunii Ed.3

    De

    Editura

    Arta persuasiunii este un ghid practic menit sa sublinieze importanta comunicarii persuasive in asigurarea reusitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care stie sa comunice mai eficient, influentand…

    Pret:

    50
    47.5 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    30 LEI
  • Povesti nemuritoare de vanzari

    De

    Editura

    Povesti nemuritoare de vanzari. Traite si povestite de vanzatori din Romania O colectie de povesti adunate de la vanzatori cu experienta din diferite industrii, povesti reale de vanzari din care pot invata toti cei care…

    Pret:

    42
    34.44 LEI
  • Oameni inaintea profitului

    De

    Editura

    Pe masura ce piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • Triburi

    De

    Editura

    Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie…

    Pret:

    39 LEI
  • Secrete de la Capra Chicotitoare

    De

    Editura

    Secrete de la Capra Chicotitoare. Cum o turma de capre mi-a salvat familia si a dus la fondarea unei afaceri ce a devenit un fenomen de sanatate naturala Secrete de la Capra Chicotitoare / Secrets…

    Pret:

    48 LEI
  • Followership

    De

    Editura

    Followership. Cum pot folowerii sa impuna schimbarea si sa-si transforme liderii Cartea interesanta a lui Barbara Kellerman, Followership , ofera informatii avansate despre motivul si modul in care oamenii relationeaza cu liderii lor… Fiecare lider…

    Pret:

    55 LEI