Acasa/

/

Ce inseamna sa fii un lider bun

Autor:
Ce inseamna sa fii un lider bun - Daniel Goleman - CURTEA VECHE
Detalii:
Daniel Goleman se numara printre cei mai influenti zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategica), iar The Wall Street Journal l-a inclus in…
Categorie
Editura
Autor

38

40
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786065889149
Recenzii
5/5

Descriere

Daniel Goleman se numara printre cei mai influenti zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategica), iar The Wall Street Journal l-a inclus in clasamentul celor mai marcanti zece ganditori preocupati de economie. Articolul „What Makes a Leader?“ („Ce inseamna sa fii un lider bun?“), scris in 1998, care da si titlul acestei carti si pe care il gasiti integral in primul capitol, se afla in Top 10 al celor mai citite si mai apreciate texte publicate de Harvard Business Review.
Cercetarile mele, alaturi de alte studii recente, sugereaza ca inteligenta emotionala este o conditie sine qua non a succesului in leadership. Un om poate avea cea mai buna pregatire din lume, o minte patrunzatoare si toate ideile bune la el, dar, fara inteligenta emotionala, tot nu va fi un lider exceptional.
– Daniel Goleman Cand i se cere cuiva sa defineasca liderul ideal, sunt mentionate calitati precum inteligenta, rezistenta, hotararea, viziunea — atribute asociate, in mod traditional, cu leadershipul. Asemenea abilitati sunt necesare, dar insuficiente pentru un lider.
Studiile realizate de Daniel Goleman, in care au fost incluse in jur de doua sute de companii mari, indica faptul ca inteligenta emotionala poate fi insusirea-cheie care ii distinge pe liderii cu performante inalte de liderii mediocri. – Harvard Business Review Daniel Goleman arata care sunt, in lumea afacerilor, cele mai importante trasaturi ale fiecarui tip de leadership, explica diferenta dintre a fi destept si a fi intelept, prezinta cele trei feluri de concentrare a atentiei necesare unui lider bun si defineste cu acuratete ce inseamna sa fii lider.
– Forbes Daniel Goleman a introdus conceptul de inteligenta emotionala (IE) in lumea afacerilor prin intermediul unui articol publicat in 1998 in Harvard Business Review. De atunci, psihologul american a scris numeroase articole despre importanta IE in economie si, mai ales, despre rolul ei in formarea liderilor de succes.
Acest volum le reuneste pe cele mai relevante dintre ele. Autorul prezinta cateva ingrediente-cheie ale succesului unui lider si le da o veste buna tuturor celor care vor sa faca un pas inainte in cariera: oricine poate deveni un lider bun daca isi dezvolta abilitatile specifice inteligentei emotionale si sociale.
Pe langa descrierea strategiilor necesare in formarea si imbunatatirea competentelor ce tin de IE, Daniel Goleman explica si bazele neurologice ale acestora, dand cateva indicii despre felul in care fundamentele biologice pot sustine un leadership eficient.

Ar putea să îți placă și…

  • Afacerea de familie

    De

    Editura

    Afacerea de familie. Intre job si acasa O afacere este un sistem complex de factori care se intersecteaza. O familie este tot un sistem, dar mult mai complicat. Iar cand cele doua sisteme se suprapun,…

    Pret:

    24.9
    12.45 LEI
  • Cele 17 legi ale muncii in echipa

    De

    Editura

    Fiecare dintre noi face parte dintr-o echipa. Daca sunteti casatorit, dvs. si partenerul dvs. formati o echipa. Daca sunteti angajat al unei organizatii, dvs. si colegii dvs. formati o echipa. Daca va dedicati unei organizatii…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Constructia sociala in China contemporana

    De

    Editura

    Aceasta carte este rodul unui proiect major al Fundatiei Nationale de Stiinte Sociale, intitulat „Inovatii sistematice inmanagementul social in China contemporana”. Ea constituie totodata cel de-al patrulea raport de cercetare realizat de Echipa Proiectului pentru…

    Pret:

    30 LEI
  • Lumea se schimba! Romania ce face?

    De

    Editura

    Prima carte de economie pe care am tinut-o in mana (un manual, de fapt) era semnata de profesorul Mircea Cosea. Au trecut de atunci 24 de ani in care am continuat sa-l citesc si in…

    Pret:

    45 LEI
  • Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei

    De

    Editura

    Cercetarea inovativa a lui Jonah Berger dezvaluie modul in care sase tipuri de cuvinte pot sa ne sporeasca influenta in toate sectoarele vietii: de la persuadarea altor persoane si construirea unor relatii mai trainice, pana…

    Pret:

    55 LEI
  • Toti comunicam, dar putini stabilim si relatii

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce unii par sa avanseze in cariera, in timp ce tu esti, la prima vedere, blocat? De ce nimeni nu pare convins ca ideea ta mareata va functiona? Din ce motiv…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.2

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Cel de-al doilea volum cuprinde modalitatii de prelucrare a rezultatelor interviului si extragerii concluziilor. Finalitatea lucrarii se doreste a fi un indrumator practic pentru pregatirea examenelor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70 LEI
  • Liderul si cele 21 de principii ale conducerii eficiente

    De

    Editura

    In lucrarea de fata, elementele tehnice, organizatorice si metodologice ale fiecarui principiu sunt abordate si analizate in stransa legatura cu o serie de deziderate morale, de atitudini mentale pozitive….

    Pret:

    27
    25.65 LEI
  • Marketing. Practici si studii de caz

    De

    Editura

    Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…

    Pret:

    32 LEI
  • Jocuri de invingatori si invinsi in coachingul sistemic

    De

    Editura

    Coaching-ul a fost candva domeniul celor putini privilegiati, sau poate rezervat ca instrument pentru a fi folosit n cazuri de remediere. Cu toate acestea, atat industria coaching-ului, cat si organizatile s-au maturizat si acum coaching-ul…

    Pret:

    50 LEI
  • Mitul antreprenorial. Contractul

    De

    Editura

    Mitul antreprenorial – contractorul: De ce nu reusesc afacerile celor mai multi contractori si ce este de facut in privinta asta / The E-Myth Contractor: Why Most Contractors’ Businesses Don’t Work and What to Do…

    Pret:

    31 LEI