Acasa/

/

Cand cumparatorul spune nu

Autor:
Cand cumparatorul spune nu - Tom Hopkins, Ben Katt - BUSINESS TECH
Detalii:
Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce…
Categorie
Editura
Autor

47.41

49.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2016
ISBN:
9789738495937
Recenzii
5/5

Descriere

Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale.
Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA! Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” .
Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii. Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare.
Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla: -Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica; -Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului; -Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor; -Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei.
De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti. Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”.
Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.

Ar putea să îți placă și…

  • Triburi

    De

    Editura

    Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie…

    Pret:

    39 LEI
  • Simplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume

    De

    Editura

    Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume / Simplify: How the Best Businesses in the World Succeed de Richard Koch si Greg…

    Pret:

    49 LEI
  • Teoria sentimentelor morale

    De

    Editura

    Celebru pentru Avutia natiunilor, tratatul sau consacrat economiei de piata, Adam Smith a fost considerat mult timp un promotor de frunte al egoismului. Dar, in prima sa carte, Teoria sentimentelor morale, el a cercetat reversul…

    Pret:

    55 LEI
  • Phronesis marketing

    De

    Editura

    Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi…

    Pret:

    50 LEI
  • Algebra bogatiei. O formula simpla pentru securitate financiara

    De

    Editura

    • Autorul cartilor The Four si Algebra fericirii . Lucratorii de astazi au mai multe ocazii si mai multa mobilitate decat orice generatie anterioara. Ei se confrunta, totodata, cu dificultati fara precedent, inclusiv cu inflatia,…

    Pret:

    59 LEI
  • Diagnosticarea organizatiei

    De

    Editura

    Diagnosticarea organizatiei este o carte ce se inscrie in preocuparile autorilor de amplificare a profesionalismului managerilor si managementului, ca modalitate majora de ameliorare a performantelor manageriale si economice ale oricarui tip de entitate socio-economica din…

    Pret:

    36 LEI
  • In competitie cu norocul

    De

    Editura

    In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. – Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda…

    Pret:

    49 LEI
  • Regandeste

    De

    Editura

    Regandeste. Forta cunoasterii lucrurilor pe care nu le cunosti De regula, inteligenta este vazuta ca abilitatea de a gandi si de a invata, dar, intr-o lume care cunoaste o schimbare rapida, mai exista un set…

    Pret:

    65 LEI
  • Identitatea statelor si omogenizarea popoarelor

    De

    Editura

    Autoarea incearca sa raspunda la intrebarea: de ce migrarea fortata, epurarea etnica si genocidul sunt practici constante ale sistemului statal modern. Sunt examinate cazuri elocvente de identificare a factorilor care pot opri omogenizarea patologica ca…

    Pret:

    18 LEI
  • Blink

    De

    Editura

    Blink. Decizii bune în 2 secunde Cu o noua postfata a autorului si un interviu inedit cu Malcolm Gladwell. In The Tipping Point , Malcolm Gladwell a redefinit felul in care percepem lumea exterioara. In…

    Pret:

    55 LEI
  • Economie politica

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Clarificari notionale si metodologice ◊ Sisteme economice ◊ Productie, repartitie, schimb si consum ◊ Eficienta, productivitate si rentabilitate economica ◊ Inflatia ◊ Economia bunastarii si alegerilor colective ◊ Cresterea si dezvoltarea economica….

    Pret:

    56.83 LEI
  • Cele trei reguli

    De

    Editura

    Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…

    Pret:

    55 LEI