Acasa/

/

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Autor:
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai…
Categorie
Editura
Autor

50.33

52.98
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2005
ISBN:
97386481653
Recenzii
5/5

Descriere

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit.
Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului – acela de a construi branduri – si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand.
Numeroase branduri de succes – printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara – au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului. Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout).
In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume.
Fiica lui Al Ries, Laura Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN.
De asemenea, ea scrie pentru New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Associated Press si Advertising Age. Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.

Ar putea să îți placă și…

  • Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica

    De

    Editura

    O teorie oportuna si provocatoare care isi propune sa demaste cauza principala a crizelor financiare recurente din ultimii douazeci de ani. Explicatia oficiala si larg acceptata a crizei economice globale din 2007-2009 sustine ca bancile…

    Pret:

    35
    29.75 LEI
  • De ce esueaza companiile?

    De

    Editura

    De ce esueaza companiile? 10 greseli si 100 de solutii Aceasta carte documenteaza cele mai comune 10 greseli ale companiilor active din Romania, care au intrat in insolventa in ultimii 10 ani. Intr-un limbaj simplu…

    Pret:

    69 LEI
  • Cultura de organizatie

    De

    Editura

    Cultura de organizatie. Primii douazeci de ani Iuliana Stan are o experienta de doua decenii in domeniul culturii organizationale din Romania, fiind recunoscuta pentru contributia sa semnificativa in cercetarea si proomovarea acestui domeniu atat in…

    Pret:

    72 LEI
  • Chiar daca ti-e frica actioneaza

    De

    Editura

    Chiar daca ti-e frica… actioneaza / Feel the Fear and Do It Anyway de Susan Jeffers este o carte care iti va aseza ochelarii adevarului pe ochi pentru a-ti arata lumea vazuta fara frici. Este…

    Pret:

    49 LEI
  • Manager sau impostor

    De

    Editura

    Manager sau impostor. Managementul performantei in afaceri Colectia MINI MBA se adreseaza in primul rand antrepre noh|or,oamenUordcaface,tYnsaoitineri|ordornld demaneze o afacere sau celor interesati sa inteleaga fascinanta lume a finantelor. Volumele aparute in aceasta colectie sunt…

    Pret:

    35
    28.7 LEI
  • Manager de IMM. De la national la international

    De

    Editura

    Raportul anual asupra sectorului IMM din Uniunea Europeana 2022/2023 arata ca IMM-urile raman coloana vertebrala a economiei Uniunii Europene: • 99% dintre afacerile din UE sunt IMM-uri. • Peste jumatate din PIB-ul UE este generat…

    Pret:

    49 LEI
  • Holacratia

    De

    Editura

    Holacratia: Noul sistem de management pentru o lume in rapida schimbare / Holacracy: The New Management System for a Rapidly Changing World de Brian J. Robertson este o carte revolutionara despre un sistem de management…

    Pret:

    39 LEI
  • Inflatia si alte dezechilibre din economia si societatea romaneasca

    De

    Editura

    Cartea de fata reprezinta o contributie originala la dezbaterea unui fenomen economic deosebit de prezent in economia romaneasca de-a lungul timpului, si anume inflatia. Viziunea este una completa, atat prin definirea fenomenului, cat si prin…

    Pret:

    59 LEI
  • De ce esueaza natiunile. Originile puterii, ale prosperitatii si ale saraciei

    De

    Editura

    De ce unele natiuni sunt bogate, iar altele, sarace, divizate de bogatie si de saracie, de sanatate si de boala, de hrana si de foamete? Este vorba de cultura, de conditiile meteo sau de geografie?…

    Pret:

    69.99
    55.99 LEI
  • Fii coios Ed.2

    De

    Editura

    Fii coios: cum sa nu mai fii o victima si sa-ti recuperezi viata, afacerea si echilibrul (Grow a Pair: How to Stop Being a Victim and Take Back Your Life, Your Business, and Your Sanity…

    Pret:

    32 LEI
  • Analiza financiara pe intelesul tuturor Vol.2

    De

    Editura

    Analiza financiara pe intelesul tuturor, volumul II. Tentativele de frauda bancara. Managementul performantei echipei de vanzari si risc Ce este analiza financiara si care este filosofia din spatele acestei profesii?Care sunt tehnicile de detectare timpurie…

    Pret:

    42
    34.44 LEI
  • Morala secreta a economistului

    De

    Editura

    Provin dintr-o familie berlineza din burghezia mijlocie, de origine evreiasca, insa nepracticanta a cultului. Si eu, si surorile mele am fost botezati in religia protestanta. In acea perioada – m-am nascut in 1915, in timpul…

    Pret:

    34.9 LEI