Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru Cuprins: 1.
Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru Brand management si provocari / De la izolarea specifica produsului, la cultura continutului / Branded content sau brand content? / Timpul povestilor din lumea brandurilor 2.
Storytelling si storycatching de Elena-Madalina Vatamanescu Povestitorul ca agent persuasiv / Identificarea ca liant intre storytelling si storycatching / Povestirea ca orchestrare a strategiilor comunicationale / Povestea din mintea auditoriului / Storytelling academic: arta de a seduce / Seductia simbolului versus seductia imaginii 3. Povestile motiveaza: storytelling pentru manageri de Ramona Leon Povestile din perspectiva manageriala / Cum sa construiesti o poveste si de ce?
/ Coaching si mentoring prin storytelling: dezvolta-te si dezvolta-i si pe ceilalti / Povestea liderului si strategia din spatele povestii 4. Storytelling, marketing si branding de Andreia Andrei Marketing narativ si transportare mentala / Storytelling in branding: cine sunt personajele?
/ Storytelling si cultivarea loialitatii 5. O poveste pe mai multe voci: comunicarea de brand in era continutului generat de consumatori de Rodica Savulescu si Demetra Garbasevschi Web 2.0: cultura participarii si continutul generat de consumatori / Din spectatori, oamenii devin creatori / Despre brand si branding: atunci si acum / Comunicarea de brand: intre hipercontrol si democratizare 6.
Storytelling si branding in muzica sau un altfel de business de Andreea Mitan Muzicianul ca icon / Storytelling si popular music in era digitala. Un exemplu: construirea brandului Beyonc?
/ Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale cu poveste / Tehnici de storytelling eficiente pentru branduri muzicale fara poveste / Storytelling si popular music: incotro? 7.
Storytelling si branding in sport de Diana-Luiza Dumitriu Sportul si merele de aur ale marketizarii / Mega-evenimentele sportive ca festine comerciale / Eroi sportivi pe piata celebritatii: jocul cu si de-a brand-urile globale / Co-producerea povestilor sportive: transformarea ascultatorului-consumator in personaj si/sau povestitor 8. Storytelling si branding cultural de Alexandra Zbuchea si Raluca Bem Neamu Care este relatia dintre storytelling si cultura?
/ Cum se construieste un brand de succes in cultura? / Ce povesti ne spun brandurile organizatiilor culturale?
9. Storytelling ca strategie de branding in industria bancara de Alina Mihalcea si Alexandra Vitelar Brandul ?
de la instrument comercial, la marca a identitatii sociale / Povestile din comunicarea bancara romaneasca / Banca Transilvania – banca oamenilor intreprinzatori BCR – Schimbam povestea / ING si povestile pentru Generatia Y / Reinventare si povesti