Acasa/

/

Branding on the Eastern Front

Autor:
Branding on the Eastern Front - Aneta Bogdan - ANETA BOGDAN
Detalii:
Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…
Categorie
Editura
Autor

59.9

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9789730259131
Recenzii
5/5

Descriere

Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie comerciala, personala si nationala – scrise de Aneta Bogdan, cel mai influent nume in brandingul romanesc.
O carte despre reputatie, impotriva curentului, scrisa dupa 20 de ani de practica in marketing, comunicare si branding. Cazuistica locala unica de marketing si branding, privirea din interior asupra mediului corporatist si antreprenorial, tonul informal, curajos si nesabuit de onest – toate fac din aceasta carte o experienta intelectuala si emotionala rarisima in peisajul editorial est-european.
Identitatea si brandingul sunt forme moderne de a adauga valoare lumii – dar nu printr-o masca, ci prin armonizarea competentelor proprii cu interesele comunitatii. Aneta vorbeste in carte despre certitudinile teoretice si practice in constructia de brand, dar si despre semnele de intrebare care ascund viitorul.
Ce este fascinant in efortul pe care buna mea prietena Aneta Bogdan il face de atatia ani este nu numai staruinta de a crea branduri intr-o tara in care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci si faptul ca o face cu asemenea verva, inteligenta si creativitate. Cartea Anetei va ajuta Romania sa contribuie la vitalitatea Europei.
– Wally Olins [Cuvant inainte] Our life would be more lucrative and also more fulfilled and aspirational if we understood that, as the Western brands arrived here before the arrival of the Occident itself, as well the Romanian brands would herald to the West our coming of age. – Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient What is fascinating about the work that my very good friend Aneta Bogdan has been doing for the last dozen years or so is that it seeks not only to create brands in a country in which they had no existence at all for fifty or more years, but that she has done it with such verve, intelligence and creativity.
Aneta’s book helps Romanians to contribute to the vitality of Europe. – Wally Olins

Ar putea să îți placă și…

  • Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari

    De

    Editura

    Popularitatea fenomenala a aplicatiilor reprezinta probabil cea mai mare oportunitate de afacere din istorie. Acum, pentru prima data, George Berkowski dezvaluie secretele dezvoltarii aplicatiilor care au produs miliarde de dolari, pentru a va arata cum…

    Pret:

    59 LEI
  • Creeaza un StoryBrand

    De

    Editura

    Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda Creeaza un StoryBrand: Clarifica-ti mesajul astfel incat clientii sa-l auda / Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen de Donald Miller este…

    Pret:

    47 LEI
  • Cum ajungi in varf. Tehnici de vanzare eficiente

    De

    Editura

    Cu ajutorul exemplelor detaliate si al anecdotelor pline de haz atat din viata profesionala a autorului, cat si din cea personala, vei descoperi cum sa iti intelegi mai bine potentialii clienti, astfel incat sa le…

    Pret:

    49 LEI
  • Cum a salvat Stella ferma

    De

    Editura

    Cum a salvat Stella ferma. O poveste despre cum sa faci inovatia posibila Cum a salvat Stella ferma are la baza peste un deceniu de cercetari. Povestea este un compozit ce include zeci de initiative…

    Pret:

    52.98 LEI
  • Bazele contabilitatii ed.3

    De

    Editura

    Pornind de la recunoasterea rolului educatiei ca principal pilon in constructia unei zone europene a cunoasterii, apreciem ca in contextual actual se impune o viziune mai ampla asupra procesului educational desfasurat intr-o lume mai dinamica…

    Pret:

    45 LEI
  • De ce pisicile nu latra

    De

    Editura

    De ce pisicile nu latra. Manual modern de networking si relatii Intr-o lume atat de inter-conectata, puterea si valoarea unei companii sau a unei persoane este data de relatiile pe care le are si de…

    Pret:

    89.25 LEI
  • Facilitati fiscale sau privilegii?

    De

    Editura

    Facilitati fiscale sau privilegii? Elemente de drept canonic, financiar si fiscal privitoare la sustinerea financiara a unitatilor de cult religios Cartea elaborata de domnul Mircea-Florin Cricovean a fost redactata cu un limbaj elevat si intr-o…

    Pret:

    53 LEI
  • Umanocratia. Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor

    De

    Editura

    Umanocratia: Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor/ Humanocracy: Creating Organizations as Amazing as the People Inside Them de Gary Hamel si Michele Zanini este o analiza exhaustiva care scoate in evidenta disfunctionalitatile birocratiei…

    Pret:

    59 LEI
  • Reguli de aur. Scrierile pierdute

    De

    Editura

    Pe parcursul vietii lui, Napoleon Hill i-a indemnat in permanenta pe oameni, prin scrierile si actiunile sale, sa devina cat mai buni cu putinta. El este primul si cel mai faimos autor de carti motivationale,…

    Pret:

    49
    46.55 LEI
  • Training, coaching, mentoring. Metode si modele

    De

    Editura

    Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai. Cartea de fata…

    Pret:

    34.9
    33.16 LEI
  • Arata-le ce poti!

    De

    Editura

    Arata-le ce poti! Traieste momentul, gaseste un scop si schimba-ti viata Neil Patel, Patrick Vlaskovits si Jonas Koffler, trei antreprenori si consultanti de succes din Statele Unite, au scris aceasta carte pentru a ne invata…

    Pret:

    34.9
    17.45 LEI
  • Economia si psihologia deciziei

    De

    Editura

    Economia si psihologia deciziei.Introducere in Economia Comportamentala Volumul Economia si Psihologia Deciziei reface drumul pe care economia comportamentala l-a parcurs pana la recunoasterea importantei sale prin acordarea celor doua premii Nobel catre Daniel Kahneman si…

    Pret:

    72 LEI