Acasa/

/

Branding in universitati

Autor:
Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA
Detalii:
Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…
Categorie
Editura
Autor

40

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
5948422022925
Recenzii
5/5

Descriere

Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata timp cat limba engleza si numerosi termeni de specialitate din aceasta limba s-au impus atat in stiintele economice cat si in stiintele comunicarii in intreaga lume.
Pana de curand (pana in urma cu doua- trei decenii), in societatea noastra, termenul de brand a fost utilizat si receptat cu destule dificultati si ezitari, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales in cazul unor persoane care sunt prea putin familiarizati cu domeniul economic sau cu cel al comunicarii. Chiar si acum acest termen este utilizat cu numeroase acceptiuni, dintre care unele gresite sau, cel putin, incomplete.
De aceea, consideram ca mai este nevoie de efort indreptat spre clarificarea acestor concepte, pentru a avea, pe cat se poate, un continut semantic standardizat, care sa permita utilizarea si receptarea lor corecta de catre majoritatea vorbitorilor de limba romana.

Ar putea să îți placă și…

  • The tipping point

    De

    Editura

    The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor…

    Pret:

    55 LEI
  • Impinge capra in prapastie!

    De

    Editura

    cum se poate da unei carti un titlu asa prost?Mai ales pentru o carte dedicata managerilor de firme. Gandurile de sfarsit de saptamana ale lui Piroska Gyula, care sunt citite de sute de mii de…

    Pret:

    60.01 LEI
  • Reinventatorii

    De

    Editura

    Reinventatorii dezvaluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows, SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas inaintea competitiei….

    Pret:

    38 LEI
  • Finante manageriale orientate pe proiecte

    De

    Editura

    Cursul Finante manageriale orientate pe proiecte , a fost introdus in ultimii ani sub aceasta denumire in planul de invatamant al programului de studii Master Administrarea si Auditul Proiectelor de Afaceri anul I la Facultatea…

    Pret:

    38 LEI
  • Viata nu este un stres continuu

    De

    Editura

    Exista o doza mare de absurditate in zilele noastre, ceva care ne face sa fim stresati, furiosi si nesiguri, iar primul pas spre a ne ajuta pe noi insine sa iesim din dezastrul in care…

    Pret:

    26.97
    25.62 LEI
  • Supercoach

    De

    Editura

    Supercoach. 10 secrete care iti transforma viata Poti sa fii antrenat cu adevarat de catre o carte? Lucreaza si tu cu Michael Neill, autor de bestselleruri si coach renumit la nivel international! In cartea de…

    Pret:

    33 LEI
  • Arta comunicarii

    De

    Editura

    Arta comunicarii. Avantajul tau competitiv Felul in care suntem, lucrurile in care credem, dar si cele care ne definesc ies in evidenta prin maniera in care comunicam. Dincolo de faptul ca este o stiinta, care…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Bani extra job

    De

    Editura

    Bani extra job: de la idee la venit in 27 de zile #SideHustle este un concept care denumeste orice tip de ocupatie pe care cineva o face pe langa slujba de baza, in afara programului…

    Pret:

    49 LEI
  • De ce pisicile nu latra

    De

    Editura

    De ce pisicile nu latra. Manual modern de networking si relatii Intr-o lume atat de inter-conectata, puterea si valoarea unei companii sau a unei persoane este data de relatiile pe care le are si de…

    Pret:

    89.25 LEI
  • Estetizarea lumii

    De

    Editura

    Estetizarea lumii: a trai in timpul capitalismului artistic Stim toti vechea poveste, deoarece pare realista: bogatia lumii, saracirea existentelor; triumful capitalului, lichidarea stiintei de a trai; suprasolicitarea finantelor, „proletarizarea” si unificarea stilurilor de viata, prin…

    Pret:

    88 LEI
  • Sfarsitul cresterii

    De

    Editura

    Sfarsitul cresterii. Adaptare la noua noastra realitate economica O carte de o importanta vitala – ne ajuta sa ne clarificam multe din presupunerile noastre eronate, ce ne impanzesc mintea atunci cand ne gandim la aspectele…

    Pret:

    49 LEI
  • Day Trading Attention

    De

    Editura

    Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor de socializare In a saptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul si investitorul Gary Vaynerchuk…

    Pret:

    99 LEI