Acasa/

/

Beyond Disruption

Autor:
Beyond Disruption - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA
Detalii:
Beyond Disruption. Inovati si cresteti fara sa distrugeti industrii, companii sau cariere Bestsellerul global Strategia oceanului albastru a schimbat pentru totdeauna modul in care se raporteaza lumea la strategie. Acum, W. Chan Kim si Renee…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786067225709
Recenzii
5/5

Descriere

Beyond Disruption. Inovati si cresteti fara sa distrugeti industrii, companii sau cariere Bestsellerul global Strategia oceanului albastru a schimbat pentru totdeauna modul in care se raporteaza lumea la strategie.
Acum, W. Chan Kim si Renee Mauborgne ofera o noua idee indrazneata, care va transforma modul in care ne raportam toti la inovare si dezvoltare.
Perturbarea domina teoria si practica inovarii. Insa, in ciuda puterii sale, ea este distructiva, inlocuind locuri de munca, companii si chiar intregi industrii.
Oare pierdem din vedere o alta abordare a inovarii si a dezvoltarii? Dupa trei decenii de cercetare, autorii bestsellerului Strategia oceanului albastru , W.
Chan Kim si Renee Mauborgne, dezvaluie un alt mod de a inova si de a creste. La fel cum Strategia oceanului albastru a redefinit esenta strategiei ca fiind crearea, nu concurarea, Beyond Disruption redefineste si extinde imaginea existenta a inovarii printr-o noua abordare, crearea neperturbatoare, libera de inlocuirea distructiva care apare cand inovatorii isi propun sa perturbe.
Kim si Mauborgne arata avantajele distincte ale crearii neperturbatoare pentru afaceri si societate, aratand cum aceasta noua abordare a inovarii permite companiilor sa creasca si, totodata, sa fie o forta a binelui. Cu exemple din toate sectoarele economiei si un cadru practic pentru eforturile de inovare, cartea arata: • De ce crearea neperturbatoare conteaza pentru noi toti si de ce probabil va deveni si mai importanta in viitor.
• Cum completeaza ea perturbarea si cum puteti sa identificati si sa profitati de oportunitatile neperturbatoare. • Cum isi pot urmari mai atent companiile strategiile de dezvoltare si inovare, intr-un mod mai echilibrat pentru afaceri si societate.
Cercetarile bogate din spatele acestei carti, un ghid practic pentru inovare si dezvoltare, si mesajul sau iesit din comun o fac un must-read pentru urmatoarea generatie de inovatori. Inovatia duce la progres, insa nu ar trebui sa confunde scopul cu mijloacele.
In Beyond Disruption aflam ca inovatia poate fi si neperturbatoare. Renee Mauborgne si W.
Chan Kim ne prezinta cadrul acestei strategii transformatoare care rezolva probleme actuale si, in acelasi timp, creeaza oportunitati care imbunatatesc vietile tuturor. – Argumentul UniCredit Bank Crearea neperturbatoare este un nou concept deschizator de drumuri, care le arata liderilor cum pot sa inoveze si sa se dezvolte organizatiile lor, fiind totodata forte ale binelui.
Aceasta carte va deveni celebra in domeniul afacerilor. – Jake Cohen, prodecan senior, Scoala de management MIT Sloan Strategia oceanului albastru , principalul bestseller global care a invatat o intreaga generatie de manageri cum sa-si dezvolte profitabil companiile, reformula strategia nu ca pe un joc intre rivali care se luptau pentru piete si clienti, ci ca pe o noua abordare pentru a crea piete si a atrage clienti, fara concurenta.
Acum, in Beyond Disruption , W. Chan Kim si Renee Mauborgne dezvaluie o noua abordare a inovarii, fara perturbare si fara pierderea distructiva a locurilor de munca, a oamenilor, a companiilor si a domeniilor, care apare cand companiile isi propun perturbarea.
Kim si Mauborgne numesc „creare neperturbatoare” acest mod de a inova. Spre deosebire de perturbare, care genereaza castig si pierdere, crearea neperturbatoare are o suma pozitiva.
Companiile inoveaza si cresc intr-un mod in care toate pot castiga, fara costurile economice si sociale ale perturbarii. Pe baza a 30 de ani de cercetare, Kim si Mauborgne dezvaluie avantajele distincte ale crearii neperturbatoare pentru afaceri si societate, aratand cum aceasta noua abordare indrazneata a inovarii permite companiilor sa se dezvolte si sa fie forte ale binelui.
Cu exemple din toate sectoarele economiei si un cadru practic care ghideaza eforturile de inovare, cartea le arata liderilor: • cum sa-si formeze o mentalitate de succes cu ajutorul crearii neperturbatoare; •cum sa creeze strategii de inovare care determina crearea neperturbatoare in locul perturbarii; •cum sa identifice si sa profite de oportunitatile neperturbatoare. Mesajul unic al cartii si cercetarile bogate de la baza ei o fac obligatoriu de citit pentru urmatoarea generatie de inovatori.
Traducere din limba engleza de Raluca Chifu.

Ar putea să îți placă și…

  • Principiul 80/20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin

    De

    Editura

    Principiul 80/20 , o carte originala, provocatoare si practica, a devenit o lucrare clasica in domeniul afacerilor si un bestseller mondial. In aceasta editie aniversara Richard Koch a inclus un capitol nou, in care prezinta…

    Pret:

    45 LEI
  • Expertiza contabila. Teorie si practici specifice

    De

    Editura

    Una dintre activitatile de baza ale expertilor contabili, desfasurata pe parcursul a peste 100 de ani de existenta a profesiei contabile din Romania, o constituie efectuarea expertizelor contabile dispuse de organele judiciare si civile ori…

    Pret:

    47 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    43 LEI
  • Drumul catre libertatea financiara

    De

    Editura

    Drumul catre libertatea financiara / The Road to Financial Freedom de Bodo Schafer este in primul rand o carte de educatie financiara si in al doilea rand un ghid pentru a deveni milionar, sau, cel…

    Pret:

    49 LEI
  • Trusa esentiala de coaching. 108 carduri pentru Focus si Transformare

    De

    Editura

    Acest set de carduri contine intrebari, ilustratii, scheme si fotografii care iti faciliteaza sesiuni de coaching eficace, structurate si creative, cu rezultate garantate! Creatorii acestui set de carduri: • Intrebari, ilustratii si scheme: Dr. Irina…

    Pret:

    595 LEI
  • Elemente de e-guvernare Ed.2

    De

    Editura

    E-guvernarea, recunoscuta si sub denumirea de e-gov sau e-administratie, reprezinta o provocare semnificativa si, posibil, cea mai captivanta pentru Administratia Publica la nivel global. Este o sarcina complexa sa transpun in paginile acestei lucrari intregul…

    Pret:

    38 LEI
  • Experienta face diferenta

    De

    Editura

    De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii,…

    Pret:

    39 LEI
  • Marea evadare. Sanatatea, bogatia si originile inegalitatii

    De

    Editura

    Lumea este un loc mai bun decat a fost vreodata in istoria ei. Oamenii sunt mai sanatosi, mai bogati si traiesc mai mult. Cu toate acestea, evadarea din saracie a creat o prapastie de inegalitati…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Principiile unei afaceri-star

    De

    Editura

    Cartea de afaceriPrincipiile unei afaceri-star(The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch. Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de…

    Pret:

    32 LEI
  • Bani si libertate. Ghid de bunastare

    De

    Editura

    In spatele ideii inovative a unui antreprenor se afla intotdeauna dorinta de o noua afacere, asumarea unui risc financiar sau dezvoltarea afacerii intr-un mod cumpatat. In Bani si libertate , Ovidiu Toader vorbeste din experienta…

    Pret:

    65 LEI
  • Followership

    De

    Editura

    Followership. Cum pot folowerii sa impuna schimbarea si sa-si transforme liderii Cartea interesanta a lui Barbara Kellerman, Followership , ofera informatii avansate despre motivul si modul in care oamenii relationeaza cu liderii lor… Fiecare lider…

    Pret:

    55 LEI
  • Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului

    De

    Editura

    Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului…

    Pret:

    20 LEI