Acasa/

/

Audiobook. Vaca mov

Autor:
Audiobook. Vaca mov - Seth Godin - ACT SI POLITON
Detalii:
Vaca mov. Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile Vaca Mov / Purple Cow de Seth Godin este un audiobook al carui titlu te duce mai degraba cu gandul la un anumit brand de ciocolata decat la…
Categorie
Editura
Autor

47

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786069133798
Recenzii
5/5

Descriere

Vaca mov. Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile Vaca Mov / Purple Cow de Seth Godin este un audiobook al carui titlu te duce mai degraba cu gandul la un anumit brand de ciocolata decat la marketing.
Cu toate acestea, audiobookul este un excelent instrument pentru jucatorii din domeniul marketingului si publicitatii, dar si pentru antreprenori sau product manageri, precum si pentru cei curiosi de modul cum functioneaza acest mecanism care ii convinge pe clienti sa cumpere. Dupa cum ne promite autorul, acest audiobook este despre „cum, ce si de ce un produs devine remarcabil”.
Seth Godin este autorul a 18 bestselleruri internationale care au fost traduse pana acum in 35 de limbi straine, si, care, au schimbat modul in care oamenii de afaceri si marketerii gandesc si muncesc. Unleashing the Ideavirus a fost cel mai popular eBook publicat vreodata, iar Vaca Mov este cea mai vanduta carte despre marketing a deceniului trecut.
Pornind de la premisa ca exista cinci P-uri in publicitate (produs, pret, promovare, plasament si publicitate) Seth Godin ne vorbeste despre noul P, pe care il numeste Vaca Mov. Termenul se refera la capacitatea unui produs de a se face remarcabil.
La baza „vacii mov” sta, potrivit lui Godin, ceea ce japonezii numesc „otaku” care se traduce prin mai mult decat un hobby, dar mai putin decat o obsesie, mai exact, printr-o dorinta coplesitoare de a testa ceva despre care ai citit o recenzie si despre care vei face si tu, la randul tau, recomandari. Marketingul remarcabil reprezinta arta de a crea lucruri demne de remarcat chiar pentru produsul sau serviciul tau; nu sa aplici marketingul ca pe un adaos de ultim moment, ci sa intelegi ca, daca oferta ta nu este remarcabila in sine, atunci este invizibila.
Potrivit autorului, profesia de marketing s-a schimbat definitiv in ultima perioada, cei 100 de ani de experienta in acest domeniu nemaifolosind la nimic in prezent. In conditiile in care recomandarile prin viu grai nu mai merg, publicitatea nu mai functioneaza si nici recomandarile prin retelele de socializare nu mai sunt atat de eficiente, parerea lui Godin este ca marketerii ar trebui sa renunte la televiziune si mass-media, pe post de arme secrete, si ar trebui sa inceapa pur si simplu sa inoveze.
Sa vina cu idei remarcabile, acele „vaci mov”, care, fac dintr-un produs obisnuit, unul senzational, pe care toata lumea doreste sa il cumpere. Noua definitie a marketingului si noile lui reguli Lectiile vacii mov: Tot ceea ce este comun conduce la esec.
O strategie plictisitoare este intotdeauna cea mai riscanta. Prudenta este riscanta.
Misiunea marketerilor din zilele noastre este cu atat mai grea in conditiile in care „aproape tot ce avem nevoie si ne putem imagina in mod realist a fost deja inventat”. Mai mult, oamenii din marketing trebuie sa tina cont de faptul ca, astazi, indivizii au foarte multe optiuni la dispozitie, si bugete limitate pentru fiecare lucru cumparat, tocmai din cauza abundentei de produse cu care sunt bombardati.
Asta nu se intampla in trecut, cand, oamenii aveau la dispozitie mult mai putine optiuni, si bugete mai mari de cheltuit. Asadar, in multitudinea de optiuni de astazi, mass-media nu mai poate ajunge cu usurinta la oameni.
Ba mai rau, mesajele publicitare nu mai ajung la destinatarii lor nici macar prin intermediul marketingului bazat pe permisiunea clientului, pentru ca acestia ignora acum astfel de mesaje. Pana si reclamele – banner au devenit o investitie paguboasa.
In aceste conditii, Godin concluzioneaza: „Marketingul a murit. Traiasca marketingul!” Insasi definitia marketingului s-a schimbat in epoca contemporana.
Daca in trecut marketing insemna publicitate, iar oamenii de marketing erau cei care primeau un buget si din el cumparau reclame, astazi marketingul inseamna actul inventarii unui produs. Efortul de a-l concepe.
Mestesugul de a-l produce. Arta de a-i stabili un pret.
Tehnica de a-l vinde. Iar daca definitia marketingului s-a schimbat, e de la sine inteles ca si regulile acestuia sunt altele: Vechea regula suna asa: Creeaza produse sigure si obisnuite si combina-le cu un marketing extraordinar.
Regula noua este: Creeaza produse remarcabile pe care sa le caute oamenii potriviti. Ceea ce te va atrage la acest audiobook sunt sfaturile concrete pe care Godin ti le ofera pentru a veni si tu cu idei remarcabile, dar si exemplele, inspirat alese, de idei remarcabile gasite de companii care au cladit adevarate imperii pornind de la aceste „vaci mov”.
Durata audiobook: 5 ore si 4 minute Lectura: Traian Maicanescu

Ar putea să îți placă și…

  • Audiobook. Eu Sunt. Dorinte implinite: Meditatie

    De

    Editura

    EU SUNT Dorinte implinite (I AM: Wishes Fulfilled) a fost numit cel mai puternic instrument de meditatie din istoria lumii. Va incurajez sa deveniti deschisi la ideea ca aceste sunete, atunci cand sunt insotite de…

    Pret:

    22 LEI
  • Audiobook: Metoda GTD. Arta productivitatii fara stres

    De

    Editura

    Audiobookul de fata reprezinta un veritabil manual de aplicare a metodologiei formulate, testate si implementate de David Allen pentru performanta fara stres in viata personala si profesionala. „Metoda GTD descrie un proces incredibil de practic,…

    Pret:

    94 LEI
  • Audiobook. Secretul unui storyteller

    De

    Editura

    Secretul unui storyteller. De la vorbitorii TED la businessmeni faimosi: de ce unele idei prind, iar altele nu Secretul unui storyteller / The Storyteller Secret de Carmine Gallo este despre povestile pe care le spui…

    Pret:

    77 LEI
  • Audiobook CD

    De

    Editura

    • Autor distins cu Thomas Mann Prize pentru literatura in 2018 • Autor aflat pe Longlist/Lista lunga a The Booker Prize 2025 cu volumul Solenoid (traducere in limba engleza de Sean Cotter) Daca Bolintineanu ar…

    Pret:

    114.63
    108.9 LEI
  • Audiobook. Nunta: rochia de mireasa

    De

    Editura

    Nunta: rochia de mireasa : 4 femei, 4 povesti, o rochie… Nunta: Rochia de mireasa / The Wedding Dress de Rachel Hauck ne face cunostinta cu Charlottle Malone, o tanara care fusese crescuta de mama…

    Pret:

    79 LEI
  • CD Principiile succesului

    De

    Editura

    “Principiile succesului” (The Success Principles), un nou titlu disponibil la ACT si Politon, include principiile studiate, invatate si practicate de autor pe o perioada de 30 de ani si reprezinta un ghid util care va…

    Pret:

    128 LEI
  • CD Puterea lui NU

    De

    Editura

    ACT si Politon va ofera audiobookul Puterea lui NU (The Power of NO), de James Altucher si Claudia Azula Altucher, in lectura lui Cosmin Sofron si a Gabrielei Bobes. Autorii pun la dispozitie o „lista…

    Pret:

    48 LEI
  • Audiobook CD: Sub pragul de sus

    De

    Editura

    Sub pragul de sus… un cizmar i-a spus unui om cu o cruce in spinare sa plece… si de aici a pornit totul. Sub pragul de sus… sub pragul de sus… e un loc, pare-se,…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • CD Basme vol.1

    De

    Editura

    Operele lui Petre Ispirescu sunt de nelipsit oricarui copil. In aceste noi interpretari, „Aleodor imparat”, „Greuceanu” sau „Praslea cel voinic” sunt eroii de basm care va poarta prin aventuri fantastice, legendare, de neuitat. La fiecare…

    Pret:

    44 LEI
  • VINIL: Vremurile bune de alta data

    De

    Editura

    Partea A 1. Vreti sa vedeti Praga de aur? 2. Ghipsul stralucitor (Partea I) Partea B 1. Ghipsul stralucitor (Partea II) 2. Vremurile bune de altadata Lectura de Alexandru Potocean Traducere din limba ceha de…

    Pret:

    49
    39.2 LEI
  • Audiobook. Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari

    De

    Editura

    In ultimii ani aplicatiile au schimbat modul in care comunicam, cumparam, ne jucam, interactionam si calatorim, iar popularitatea lor fenomenala reprezinta una dintre cele mai mari oportunitati de afacere din istorie. Pentru a scrie Cum…

    Pret:

    96 LEI
  • CD Walden sau viata in padure

    De

    Editura

    ACT si Politon va ofera cartea audio Walden sau Viata in padure (Walden), de Henry David Thoreau, in lectura actorului Nae Alexandru. Henry David Thoreau: „M-am dus in padure pentru ca am vrut sa traiesc…

    Pret:

    79 LEI