Acasa/

/

Arta vanzarii

Autor:
Arta vanzarii - Zig Ziglar - AMALTEA
Detalii:
O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de…
Categorie
Editura
Autor

33.25

35
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2004
ISBN:
9789739397322
Recenzii
5/5

Descriere

O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog” In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.
Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii inmod profesionist.

Ar putea să îți placă și…

  • Cum sa reusesti folosind NLP

    De

    Editura

    Obtinerea succesului conform propriilor nostri termeni pare sa fie ceea ce urmarim cu totii; singura intrebare ramane ce anume inseamna, de fapt, succesul pentru tine. Odata ce stii ceea ce iti doresti, te afli deja…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Cum sa ajungi manager

    De

    Editura

    Linda Hill a fost desemnata in 2012 de catre Harvard Business Review unul dintre cei mai influenti manageri, ocupand locul 16 in topul Thinkers50 . Lucrarea de fata, editata de Harvard Business Press, surprinde dificultatile…

    Pret:

    30.83 LEI
  • Comportamentul clientilor

    De

    Editura

    Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu…

    Pret:

    78 LEI
  • Negocierea

    De

    Editura

    Va propunem o lucrare concisa care prezinta in perspectiva principalele demersuri ale negocierii , definind mizele acestora si descriind modul in care se pot depasi obstacolele. Ilustrata de numeroase exemple practice, cartea se sprijina cu…

    Pret:

    29.9
    28.41 LEI
  • Impuls pentru atitudine

    De

    Editura

    SUCCESUL INCEPE DE LA ATITUDINE. O perspectiva cu adevarat pozitiva si rezilienta – genul care nu iti permite sa renunti – cere invatare, autoreflectie si practica din plin. Nu este usor sa ramai pozitiv in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Analiza economico-financiara. Metode si modele

    De

    Editura

    Analiza economica-financiara. Metode si modele. Editia a VI-a, revizuita si adaugita Autori: Luminita Horhota, Alexandru Adrian Tole, Matei Nicoleta Cristina, Marin Tole Caracterul metodologic, investigativ al lucrarii de fata pune accent pe teorii, concepte, principii…

    Pret:

    55 LEI
  • Tehnica operatiunilor de turism intern si international

    De

    Editura

    Cartea ofera cititorilor (studenti, masteranzi, doctoranzi care studiaza Administrarea Afacerilor in Turism, dar si practicienilor si tuturor celor implicati in turism) o combinatie echilibrata de aspecte teoretice si practice. Pentru lucratorul din turism (indiferent de…

    Pret:

    79.9
    75.91 LEI
  • Esecuri de succes Vol.1 + Vol.2 + Cutie cadou Ed.2

    De

    Editura

    Esecuri de succes. Esecul vazul prin ochii celor care au atins succesul – Volumul I + Volumul al II-lea include cutie cadou Setul cuprinde volumele: •Esecuri de succes – Volumul I • Esecuri de succes…

    Pret:

    99
    81.18 LEI
  • Cei care schimba jocul

    De

    Editura

    Cei care schimba jocul. Cum gandesc, decid si actioneaza antreprenorii romani care se bat cu multinationale Cei care schimba jocul este, dupa stiinta noastra, prima carte care vorbeste despre mecanismele si procesele de decizie ale…

    Pret:

    65 LEI
  • Contributia instrumentelor structurale la dezvoltarea regionala

    De

    Editura

    Volumul trateaza problematica impactului politicii de coeziune asupra beneficiarilor privati de tip intreprinderi mici si mijlocii, urmarind evidentierea efectelor generate la nivelul acestora, in special in ceea ce priveste competitivitatea. Abordarea subiectului se realizeaza la…

    Pret:

    53 LEI
  • Post Corona. De la criza la oportunitate

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a transformat dormitoarele in birouri, i-a atatat pe cei tineri impotriva celor batrani si a adancit prapastia dintre bogati si saraci, dintre rosii si albastri, purtatorii de masca si cei care o…

    Pret:

    49 LEI
  • Ceea ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Lucrarea sa – Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, Leadership, Oameni si Valori – apare pe piata romaneasca intr-un moment in care sunt puse in chestiune, intr-un mod dramatic, tocmai valorile etic-umane implicate la varf…

    Pret:

    64
    52.48 LEI