Acasa/

/

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor:
Strategia si tactica stabilirii preturilor - Thomas T. Nagle. John E. Hogan - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual….
Categorie
Editura
Autor

64.06

67.43
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2008
ISBN:
6422545000323
Recenzii
5/5

Descriere

Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual.
Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vanzarilor si scaderea profitabilitatii.
Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor. In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie.
Este plina de idei si perspective inedite. – Philip Kotler, Universitatea Northwestern Dr.
Thomas Nagle a fondat in anul 1987 compania Strategic Pricing Group (SPG), membra a Monitor Group, Inc., in acelasi an publicand si prima editie a lucrarii Strategia si tactica stabilirii preturilor. In prezent, colaboreaza cu firme de prestigiu in scopul dezvoltarii unor strategii care sa le asigure o crestere cat mai profitabila.
De asemenea, sustine seminarii si traininguri extrem de apreciate in intreaga lume, atat in cadrul unor conferinte publice, cat si pentru clientii din sfera conducerii administrative a corporatiilor. Inainte de fondarea SPG, Tom a fost profesor de marketing si strategie la universitatile din Boston si Chicago.
De mai bine de un deceniu, dr. John Hogan ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de stabilire a preturilor si strategii de marketing orientate spre valoare.
Lider de opinie in ceea ce priveste strategiile de stabilire a preturilor, ofera consultanta clientilor Monitor Group pentru a dezvolta noi posibilitati de stabilire a preturilor, care sa asigure o crestere sustinuta la toate nivelurile. A fost distins cu numeroase premii in calitate de cercetator si are o vasta experienta ca profesor, sustinand conferinte si programe de training directorilor din intreaga lume.

Ar putea să îți placă și…

  • Primii pasi in managementul echipei. Ghid practic pentru gestionarea relatiilor cu angajatii

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este sa ii ajute pe managerii aflati la inceput de drum sa se descurce in diverse situatii cu care se vor confrunta in noul lor rol. Cartea abordeaza abilitati de baza ale…

    Pret:

    49.9
    40.92 LEI
  • Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    30 LEI
  • Phronesis marketing

    De

    Editura

    Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa de inspiraie a acestei carti), de la Universitatea Oxford, isi…

    Pret:

    50 LEI
  • Cum conduc cei mai buni lideri

    De

    Editura

    BRIAN TRACY este unul dintre cei mai renumiti autori de coaching si dezvoltare personala din SUA. Detine functiile de chairman si CEO la Brian Tracy International, o companie specializata in instruirea si dezvoltarea persoanelor si…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Limbajul corporal digital

    De

    Editura

    Limbajul corporal digital. Cum sa castigi incredere si sa creezi conexiuni indiferent de distanta Ghidul definitiv pentru comunicarea si conectarea intr-o lume hibrida. Raspunsuri prin e-mail care vin cu o saptamana mai tarziu. Conversatii video…

    Pret:

    59 LEI
  • Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect…

    Pret:

    60 LEI
  • Management general Ed.5

    De

    Editura

    Cartea Management general editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general. Cartea se adreseaza studentilor de la facultatile cu disciplinele de predare „Management general”,…

    Pret:

    79 LEI
  • Lupta cu focul. Criza financiara si lectiile ei

    De

    Editura

    Lupta cu focul: Criza financiara si lectiile ei/ Firefighting: The Financial Crisis and Its Lessons de Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner si Henry M. Paulson Jr. este un studiu foarte interesant si bine documentat…

    Pret:

    47 LEI
  • Comunica, influenteaza, convinge

    De

    Editura

    Comunica, influenteaza, convinge. 120 de solutii de comunicare cu impact in vanzari, negocieri si leadership Aceasta carte iti va fi ghid, o calauza de drum lung, prin tainele psihologice si practice ale comunicarii umane. Tine…

    Pret:

    95 LEI
  • Stabilirea prioritatilor

    De

    Editura

    Volumul de fata este o modalitate practica si eficienta de a incepe introspectia si schimbarea personala. Este urmatorul pas catre un management eficient al timpului si al vietii. – Barbara B. Lawton, profesor de management…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Start in antreprenoriat

    De

    Editura

    Start in antreprenoriat sau Calatoria antreprenorului de la a sti la a avea inspre a deveni de Cristian Onetiu este o carte pentru antreprenori, nu despre antreprenori, adresandu-se deopotriva celor care isi doresc o afacere…

    Pret:

    49 LEI
  • Coaching in organizatii. Instrumente si tehnici

    De

    Editura

    Coachingul este o activitate in rapida expansiune, fiind depasita in SUA doar de industria IT. Coachingul este recunoscut ca modalitate de a-i asigura organizatiei succesul pe termen lung, cautand solutii prin dialog si prin analiza…

    Pret:

    55 LEI