Acasa/

/

Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing

Autor:
Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing - Lorand Soares Szasz - SOARES CONSULTING
Detalii:
Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta. Poti sa produci mobila sau…
Categorie
Editura
Autor

97

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
ISBN:
CLU978-973-0-19159-2
Recenzii
5/5

Descriere

Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta.
Poti sa produci mobila sau becuri economice. Poti sa ai o afacere cu un singur angajat, cu 10, cu 1000 sau 20.000.
Poti sa ai sediul in Romania, China, America sau Africa de Sud. Poti sa vinzi B2B sau B2C.
Se aplica in orice domeniu, orice dimensiune si orice locatie pentru ca structura de baza (sasiul) a firmelor este aceeasi. McDonalds are acelasi sasiu cu IKEA, Tarom, Vodafone, Coaching4you, magazinul din coltul strazii si contabilul care lucreaza ca PFA si cu firma ta.
Structura este intotdeauna aceeasi. Cea mai mare firma de business coaching din lume, ActionCOACH, foloseste acest sasiu pentru a creste sute de mii de firme in toata lumea.
Eu la randul meu am invatat cum sa folosesc sasiul in perioada in care am lucrat in firma lor. Din acest ghid vei afla care este aceasta structura si o sa inveti cum sa construiesti pe structura respectiva o afacere profitabila.
Pentru cine este potrivit acest ghid? Fiind vorba de structura de baza pe care este construita afacerea, indiferent de dimensiune si domeniu de activitate, acest ghid este recomandat tuturor celor care conduc o afacere sau sunt implicati in conducerea unei afaceri (pozitie de middle sau/si top management).
Ce vei invata din acest ghid? • 122 de strategii prin care sa cresti numarul de clienti in firma ta • 89 de strategii prin care sa-i convingi pe clientii tai sa cumpere mai des si mai mult de la firma ta • 50 de strategii prin care sa cresti profitul net din firma ta • Studii de caz si exemple concrete pentru fiecare punct din sasiu • Cum poti atinge o crestere de 46% in cifra de afaceri si 61% in profit imbunatatind doar 10% fiecare indicator din sasiu Warren Buffett spune ca „in afaceri nu trebuie sa faci lucruri extraordinare ca sa ai rezultate extraordinare”!
Imi permit sa-l completez spunand ca trebuie doar sa stii cum si unde sa le faci. Pot sa spun ca aceasta informatie este cel mai important lucru pe care l-am invatat despre cresterea accelerata a unei afaceri.
Afla si tu care este sasiul folosit de cele mai performante firme din lume.

Ar putea să îți placă și…

  • Aruncand cu pietre in autobuzul Google

    De

    Editura

    Aruncand cu pietre in autobuzul Google. Cum dezvoltarea devine inamicul prosperitatii Patrunzatoare, impresionanta, incitanta, aceasta carte reprezinta o lectura fundamentala pentru momentul economic in care ne aflam. – Joi Ito, director al Laboratorului Media MIT…

    Pret:

    29.9
    14.95 LEI
  • Inspiratie pe Plus

    De

    Editura

    Lorand Soares Szasz este unul dintre cei mai apreciati speakeri si antreprenori romani la ora actuala. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din Romania la Business Days. Prin cartile si…

    Pret:

    77 LEI
  • Minidictionar de management 6: Managementul comercial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (6) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Limbajul secret de business

    De

    Editura

    Limbajul secret de business.Cum sa descifrezi comportamentul cuiva in numai trei secunde sau mai putin A face afaceri inseamna sa iti asumi riscuri calculate si sa iei decizii spinoase pe baza celor mai bune informatii…

    Pret:

    45 LEI
  • Capitalul natural si dezvoltarea sustenabila

    De

    Editura

    Tematica abordata prezinta un interes general, prin actualitatea ei. Obsesia omenirii pentru cresterea economica prin orice mijloace si cu orice pret, nevoia de resurse, cat mai variate, consumismul transformat in religie de masa, si-au pus…

    Pret:

    40 LEI
  • Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China

    De

    Editura

    Lucrarea analizeaza tranzitia economica dupa sfarsitul regimurilor comuniste in Europa Centrala si de Est in comparatie cu parcursul Chinei. Se poate mentiona faptul ca tranzitia economica a fost influentata de factori precum conditiile initiale, capacitatea…

    Pret:

    57 LEI
  • Primii pasi in managementul echipei. Ghid practic pentru gestionarea relatiilor cu angajatii

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este sa ii ajute pe managerii aflati la inceput de drum sa se descurce in diverse situatii cu care se vor confrunta in noul lor rol. Cartea abordeaza abilitati de baza ale…

    Pret:

    49.9
    40.92 LEI
  • Secretele capitalului intelectual

    De

    Editura

    Secretele capitalului intelectual. Cum sa-ti faci afacerea agila si performanta Cartea de fata se profileaza ca un punct nodal in intelegerea capitalului intelectual si a implicatiilor sale asupra agilitatii si performantei organizationale intr-o lume aflata…

    Pret:

    41 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    43 LEI
  • Strategii bune, strategii rele

    De

    Editura

    Strategii bune, strategii rele : Care este diferenta si de ce conteaza/ Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters de Richard P. Rumelt este cartea care te va ajuta sa intelegi diferentele…

    Pret:

    56 LEI
  • Procesul de convergenta institutionala Vol.2

    De

    Editura

    Analizele-diagnostic ale activitatii in domeniul administratiei publice locale si centrale au avut ca scop definirea gradului actual de eficienta a institutiilor din acest segment in aplicarea managementului institutional si al resurselor umane, in consolidarea structurilor…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Afacerile simplificate

    De

    Editura

    Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing, executie, management, productivitate personala si nu numai Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing,…

    Pret:

    49 LEI