Acasa/

/

Cat costa un magazin online si de ce

Autor:
Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA
Detalii:
Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…
Categorie
Editura
Autor

67

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786066162968
Recenzii
5/5

Descriere

Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta.
Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii unui magazin online si este rezultatul analizei cauzelor care au influentat succesul sau falimentul celor peste doua sute de magazine online cu care a lucrat de la zero autorul in ultimii 15 ani si a peste zece mii de ore petrecute de Adrian Zamfira activ in industria comertului electronic din Romania in calitate de analist, dezvoltator, consultant sau investitor.
Cartea te ajuta sa iti dai seama de scopul real al magazinului tau online, de motivul pentru care doresti sa-I lansezi si de asteptarile pe care le vei avea, ca punct de plecare in lansarea lui cu succes. Ulterioriti prezinta principalele tipuri de magazine online care se pot cumpara, cat costa, care e diferenta si mai apoi tot ce ar fi de preferat sa stii legat de: • cele 18 reguli cand sa nu iti construiesti magazin online pentru ca, cel putin statistic, multi altii au pierdut banii investiti • 10 principii de baza dupa care sa te ghidezi atunci cand vei avea de luat decizii importante • 14 modele de business care sunt profitabile in acest moment • o metoda simpla si usor de implementat pentru a lucra eficient cu orice Freelancer sau firma de programare plus caietul posesorului de magazin online – un document structurat si usor de intretinut astfel incat sa nu depinzi de firma de la care cumperi platforma si implicit sa nu fii la mana lor ulterior • care e diferenta intre comertul electronic tactic si cel strategic • 12 situatii cand sa nu-ti faci magazin online desi poate ar parea o idee buna „O carte foarte valoroasa care sintetizeaza multa informatie din eCommerce.
Mi-ar fi placut sa o citesc acum 9 ani, as fi scutit mult timp si bani” – Laura Teposu, fondator Libris.ro Cuprins: 8. Introducere 14.
Ce este un magazin online? 20.
De ce faci magazinul online si ce mindset trebuie sa ai? 42.
Modele de business pentru magazinul tau online 58. Despre platforme si firme in general 62.
Magazine online ieftine 66. Magazin online simplu 70.
Magazin online nivel intermediar 76. Magazin online avansat 84.
Magazin online enterprise 92. Cum lucrezi cu o firma de programare sau un freelancer ca sa nu ai probleme 108.
Cum cumperi fara sa depinzi de furnizor 120. Cand sa nu-ti faci magazin online 130.
Comert electronic tactic vs strategic 138. Bootstraping 146.
Despre parteneri si asociati in magazinul online 160. Cum faci si mai multi bani cu magazinul tau online 168.
Despre concurenta 174. Cum faci bani din comparatoarele de preturi 184.
Specializarea pietei 188. Culoarea banilor 190.
De ce ne e rusine sa facem reclama? 198.
Metoda RFM 202. Nume generic pentru magazinul online 204.
Cum poti reduce rata de refuz a coletelor? 212.
Trecerea afacerii din offline in online 218. Lucruri pe care le poate face echipa ta atunci cand nu vin comenzi 222.
„Intreaba un prieten” 224. Concluzie 228.
Anexa 1. 6 borcane 234.
Anexa 2. Cu incredere inainte 236.
Anexa 3. Caietul posesorului de magazin online Adrian Zamfira este fondatorul Nucleo.ro – acceleratorul de comert electronic care sprijina firmele sa isi lanseze profitabil afacerea in mediul online.
Autodidact, a luat primul premiu la Olimpiada Nationala de Informatica doar din pasiunea iesita din comun pentru calculatoare, fara o educatie formala in acest sens si fara sa studieze initial materia la scoala. Dupa o experienta de cercetator in domeniul transmisiilor digitale prin satelit, din anul 2000 dezvolta primul sistem 100% romanesc de supraveghere video CCTV integrat cu control acces si pontaj care se vinde ulterior in peste zece mii de unitati.
2003 este anul cand se asociaza cu unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail IT&C pentru a dezvolta solutii logistice adaptate pietei din Romania. Din 2007 se concentreaza exclusiv pe solutiile de comert electronic create pana atunci.
ln toti acesti ani participa, in calitate de furnizor si consultant, la cresterea catorva dintre cele mai cunoscute magazine online din Romania. Aceasta carte reflecta partial experienta celor 15 ani si evidentiaza in mod special lucrurile care au facut diferenta intre succes si faliment.
In prezent scrie pe blogul adrianzamfira.ro si filmeaza pentru canalul de Youtube cu acelasi nume.

Ar putea să îți placă și…

  • Lupta cu focul. Criza financiara si lectiile ei

    De

    Editura

    Lupta cu focul: Criza financiara si lectiile ei/ Firefighting: The Financial Crisis and Its Lessons de Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner si Henry M. Paulson Jr. este un studiu foarte interesant si bine documentat…

    Pret:

    47 LEI
  • Coaching si leadership in procesele de tranzitie

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Anul meu fara pantaloni

    De

    Editura

    Anul meu fara pantaloni. WordPress.com si viitorul mun cii Aceasta carte are doua ambitii: in primul rand, sa impartasesc ceea ce am invatat intr-un loc de munca futurist si, in al doilea rand, sa capturez…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Red and Green Apples

    De

    Editura

    Everyday brings new arguments that highlight the importance of a better understanding of the economic, business and marketing environment in our survival in the same way that a better understanding of the nature was vital…

    Pret:

    53.97 LEI
  • Marketingul motivational

    De

    Editura

    Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Cum sa vinzi marilor companii

    De

    Editura

    Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul…

    Pret:

    43.34
    41.17 LEI
  • David si Goliat

    De

    Editura

    David si Goliat. Outsideri, inadaptati si arta luptei cu gigantii David si Goliat este o carte despre ceea ce se intampla atunci cand oameni obisnuiti dau piept cu gigantii. Prin „giganti” inteleg adversari puternici de…

    Pret:

    55 LEI
  • Excelenta personala pentru manageri

    De

    Editura

    Excelenta personala pentru manageri. Transformarea comportamentului de lider prin autoanaliza directionata V-ati intrebat vreodata care este reteta succesului managerilor de top? In cartea de fata, Michael Schroeder ofera un raspuns extrem de interesant, precum si…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Managerul neoficial de proiect

    De

    Editura

    Managerul neoficial de proiect. Managementul de proiect la indemana oricui Descopera aceasta metoda de management al timpului si al vietii si aplic-o atat la locul de munca, cat si acasa! Iti vei descatusa potentialul si…

    Pret:

    39.9
    35.91 LEI
  • Cele trei reguli

    De

    Editura

    Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…

    Pret:

    55 LEI
  • Bazele contabilitatii Ed.2

    De

    Editura

    Bazele contabilitatii. Editia a II-a este o lucrare care se adreseaza tuturor celor care doresc sa aprofundeze mecanismele contabilitatii, dar si celor care au un hobby pentru contabilitate. Reprezinta un ghid pentru studentii – viitori…

    Pret:

    79.9 LEI
  • Arta De A Actiona

    De

    Editura

    Pret:

    42 LEI