Acasa/

/

Cum poti deveni coach

Autor:
Cum poti deveni coach - Alain Cardon - BMI
Detalii:
Coachingul isi face astazi loc in toate dimensiunile vietii noastre: active, sportive, familiale. Exista coachi care ne pot acompania in viata personala sau profesionala, in cariera sau la pensie, in arta si cultura, in politica,…
Categorie
Editura
Autor

40

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
BMI978-606-92598-1-8
Recenzii
5/5

Descriere

Coachingul isi face astazi loc in toate dimensiunile vietii noastre: active, sportive, familiale. Exista coachi care ne pot acompania in viata personala sau profesionala, in cariera sau la pensie, in arta si cultura, in politica, sport sau sanatate, individual, in cuplu sau in colectiv.
Aproape in fiecare zi apar noi scoli de initiere in meserie, noi filiere de formare continua, noi asociatii de profesionisti, iar unui coach in devenire ii este dificil sa gaseasca ceea ce i s-ar potrivi, sa-si aleaga „vehiculul” de dezvoltare. Cum poate el gasi in noianul de informatii adesea contradictorii despre coaching sfaturile cele mai competente, modelele cele mai potrivite, scoala cea mai performanta?
Cartea de fata isi propune sa explice practicarea coachingului tinand cont de spiritul si originile lui, de instrumentele si de „capcanele” specifice lui, printr-un demers progresiv, deopotriva operational si conceptual, pus sub semnul rapiditatii si al profesionalismului. Invatarea practica a unui ansamblu de comportamente este impletita cu intelegerea viziunii care sta la baza lor.
Un coach – incepator sau cu experienta – gaseste aici o colectie de instrumente ale meseriei, precum si un vocabular care propune o serie de definitii originale si sistemice ale unor termeni din coaching. Alain Cardon este consultant si Master Coach, certificat de International Coach Federation.
Este specializat in coachingul de echipa si indrumarea organizatiilor internationale, multiculturale si aflate in tranzitie.

Ar putea să îți placă și…

  • Imbratiseaza-ti clientii

    De

    Editura

    Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize…

    Pret:

    47 LEI
  • 6 principii secrete pentru o afacere de succes

    De

    Editura

    Lumea in care traim ii sustine din ce in ce mai mult pe cei care pun pe picioare si conduc o afacere, asumandu-si riscuri financiare considerabile. Ei se numesc antreprenori. Daca ai intre 20 si…

    Pret:

    55 LEI
  • Cand cumparatorul spune nu

    De

    Editura

    Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Ghid esential de promovare

    De

    Editura

    Lucrarea de fata isi propune sa prezinte sintetic principalele concepte, teorii si tehnici asociate activitatii promotionale. Tematica investigata este cuprinzatoare, iar abordarea, desi urmareste initierea celor interesati de acest domeniu, nu se opreste la notiunile…

    Pret:

    49 LEI
  • Coaching pentru echipele de directori

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Scopul coachingului de echipa este de a sprijini dezvoltarea performantei colective a echipei, intr-un mod continuu si structurat,…

    Pret:

    40 LEI
  • Echilibrul pietei valutare versus hazardul moral

    De

    Editura

    Aceasta lucrare se bazeaza in primul rand pe studiile realizate in cadrul tezei de doctorat elaborara in perioada 2007-2014. De asemenea, aceasta are la baza preocuparea mea continua de a identifica noi corelatii macroeconomice multidisciplinare…

    Pret:

    155.4 LEI
  • Sistemul international de plati in era banilor electronici

    De

    Editura

    Ecosistemul industriei platilor trece printr-un proces accelerat de transformari sub impactul noilor tehnologii, al preferintelor consumatorilor, dar si al adaptarii la restrangerea drastica a contactelor sociale in timpul pandemiei de Covid-19. Actorii nebancari si-au sporit…

    Pret:

    50 LEI
  • Strategii bune, strategii rele

    De

    Editura

    Strategii bune, strategii rele : Care este diferenta si de ce conteaza/ Good Strategy Bad Strategy: The Difference and Why It Matters de Richard P. Rumelt este cartea care te va ajuta sa intelegi diferentele…

    Pret:

    56 LEI
  • Un nou tip de diversitate

    De

    Editura

    Un nou tip de diversitate – Obtine un avantaj competitiv cu ajutorul diferitelor generatii din echipa ta In aceasta carte, Dr. Tim Elmore isi foloseste studiile si experienta in leadership acumulate in ultimele decenii pentru…

    Pret:

    40 LEI
  • Cum sa construiesti un departament de vanzari

    De

    Editura

    Cum sa construiesti un departament de vanzari. Instrumentar practic Recunoaste: Sa vinzi nu e atat de usor precum te asteptai. Cum construim departamentul de vanzari? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste intrebari vrea…

    Pret:

    75 LEI
  • Regimul importului de marfuri pe piata unica europeana

    De

    Editura

    In lucrarea de fata urmeaza sa descoperim bazele juridice ale activitatii importului de marfuri pe piata unica creata de catre Uniunea Europeana, cu accent pe importurile de provenienta internationala extraunionala. La inceput, vom parcurge normativele…

    Pret:

    65 LEI
  • Fara limite

    De

    Editura

    O lucrare de exceptie, dedicata nu numai liderilor, ci tuturor celor interesati de evolutia personala. De cele mai multe ori, cuvantul capacitate ne trimite automat cu gandul la limitele firesti pe care le avem fiecare…

    Pret:

    42
    39.9 LEI