Acasa/

/

Chemarea mall-ului

Autor:
Chemarea mall-ului - Paco Underhill - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut…
Categorie
Editura
Autor

36.61

38.54
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2007
ISBN:
6422545000255
Recenzii
5/5

Descriere

Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum.
Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut. Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.
Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu. Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant.
Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala. – The Boston Globe Paco Underhill este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc..
Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times.
Cartea sa precedenta, Why we buy , a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.

Ar putea să îți placă și…

  • Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale

    De

    Editura

    Definirea si structurarea relatiei de cooperare intre NATO si UE reprezinta elemente esentiale ale oricarui studiu privind evolutiile mediului de securitate international din ultimele decenii. Procesele asociate celor doua dimensiuni au evoluat gradual catre o…

    Pret:

    33 LEI
  • Stiinta de a vinde

    De

    Editura

    Napoleon Hill a fost unul dintre parintii fondatori ai literaturii motivationale, iar volumele lui s-au vandut, de-a lungul timpului, in milioane de exemplare. Asadar, nu e de mirare ca adeptii lui s-au hotarat sa ii…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Triumful orasului

    De

    Editura

    Triumful orasului. Cum ne fac mai bogati, mai inteligenti, mai prietenosi cu mediul, mai sanatosi si mai fericiti cele mai mari inventii ale noastre Un influent economist urban ne prezinta o perspectiva inedita, care darama…

    Pret:

    79 LEI
  • Contabilitatea pentru incepatori. Aplicatii practice

    De

    Editura

    Contabilitatea pentru incepatori. Aplicatii practice – Contabilitate financiara Cuprins: 1. Obiectul contabilitatii 2. Principiile normative ale contabilitatii 3. Metoda contabilitatii 4. Structura si regulile de functionare a conturilor 5. Conturi sintetice si conturi analitice 6….

    Pret:

    59 LEI
  • Prea bun ca sa fii ignorat

    De

    Editura

    Prea bun ca sa fii ignorat: De ce este competenta mai importanta decat pasiunea, cand esti in cautarea unui job extraordinar / So Good They Can’t Ignore You: Why Skills Trump Passion in the Quest…

    Pret:

    47 LEI
  • Turism rural

    De

    Editura

    Scopul principal al lucrarii este aprofundarea problemelor specifice turismului rural – aflat intr-o efervescenta expansiune la nivel continental – insa doar la inceputurile sale in Romania. Abordarile teoretice si practice isi propun realizarea unei inventarieri…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Codul Armonic

    De

    Editura

    Cu ocazia celei de-a XIX-a intalniri Kaizen Manager Club, a fost lansata cartea ”Codul Armonic – Ghid de Automotivare”, autor Julien Bratu. Invitatii Kaizen Manager Club au apreciat ca aplicarea Codului Armonic ii va ajuta…

    Pret:

    25 LEI
  • Cum sa ne pastram clientii

    De

    Editura

    Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase…

    Pret:

    34.9
    31.41 LEI
  • Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat – Incepe cu viziunea, actioneaza dupa un plan, prioritizeaza-ti timpul In studiul nostru desfasurat pe 1.260 de manageri si directori din peste 108 de organizatii diferite, 68%…

    Pret:

    52 LEI
  • Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii

    De

    Editura

    Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii. Insertia Romaniei Volumul trateaza un subiect de mare interes si actualitate, cu implicatii teoretice, dar si de ordin strategic, politic si practic. Interesul pentru aceasta tema este peren, fiind justificat…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Motivul. De ce atat de multi lideri abdica de la cele mai importante responsabilitati ale lor

    De

    Editura

    Motivul: De ce atat de multi lideri abdica de la cele mai importante responsabilitati ale lor/ The Motive: Why So Many Leaders Abdicate Their Most Important Responsibilities de Patrick Lencioni vorbeste despre adevarata motivatie care…

    Pret:

    42 LEI
  • Scara magica spre succes

    De

    Editura

    Scara magica spre succes / The Magic Ladder to Success de Napoleon Hill prezinta intr-o forma foarte condensata, toti cei saptesprezece factori care stau la baza filosofiei Legii succesului elaborate de autor. Filosofia respectiva reprezinta…

    Pret:

    39 LEI