Acasa/

/

Marketingul motivational

Autor:
Marketingul motivational - Robert Imbriale - AMSTA PUBLISHING
Detalii:
Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din…
Categorie
Editura
Autor

28.5

30
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2008
ISBN:
9789738852129
Recenzii
5/5

Descriere

Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta.
Din pacate, putini fac acest lucru. In schimb, majoritatea se incapataneaza sa raspunda la intrebarea: Cum ii putem face sa ne cumpere produsul?
Concentrandu-se mai ales pe procesul de vanzare, cand, de fapt, ar trebui mai intai sa analizeze psihologia cumparatorului. Si exact asta face Robert Imbriale in Marketingul motivational: explica pas cu pas factorii motivationali care stau la baza deciziei de a cumpara.

Ar putea să îți placă și…

  • Inima afacerilor

    De

    Editura

    Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…

    Pret:

    65 LEI
  • Holacratia

    De

    Editura

    Holacratia: Noul sistem de management pentru o lume in rapida schimbare / Holacracy: The New Management System for a Rapidly Changing World de Brian J. Robertson este o carte revolutionara despre un sistem de management…

    Pret:

    39 LEI
  • Becoming your Best. Cele 12 principii ale liderilor de succes

    De

    Editura

    Cartea Becoming Your Best ofera sfaturi, instrumente si exemple pentru a-ti transforma gandurile in actiuni, a conduce si a inspira echipe si a trai o viata echilibrata. Intelegerea, stapanirea si utilizarea celor 12 principii ale…

    Pret:

    58
    55.1 LEI
  • Neprevazut si decizie. Fundamente ale gandirii decizionale sub risc si incertitudine

    De

    Editura

    Ideea scrierii acestei carti s-a nascut intr-o discutie din vara lui 2020 cu Mugur Isarescu, in care ii vorbeam despre incercarile mele de a extinde notiunea de impredictibilitate din fizica mediului natural catre domeniul economiei…

    Pret:

    104 LEI
  • Factorul impuls

    De

    Editura

    In lucrarea Factorul Impuls, Nick Tasler transforma un concept greu de inteles intr-o uimitoare explorare a felului in care functionam si actionam. Din povestile extraordinare pe care le relateaza, el scoate la lumina rolul avut…

    Pret:

    28.91
    27.46 LEI
  • Performanta sub presiune

    De

    Editura

    Performanta sub presiune: Stiinta de a fi la inaltime atunci cand conteaza/ Performing under Pressure de Dr. Hendrie Weisinger si Dr. J.P. Pawliw-Fry este un raspuns elaborat la intrebarea: Cum se comporta oamenii in situatii…

    Pret:

    58 LEI
  • Statistica

    De

    Editura

    Statistica. Concepte, tehnici si instrumente softwaRe Obiectivul principal al cartii este de a fi un ghid cuprinzator, in termeni de concepte si tehnici, reprezentativ si, mai ales, practic, in ceea ce priveste utilizarea instrumentelor software…

    Pret:

    48 LEI
  • Ghidul sigurantei psihologice

    De

    Editura

    Ghidul sigurantei psihologice. Un lider mai uman devine un lider mai puternic Echipele cu un nivel ridicat de siguranta psihologica sunt cele care au capacitatea cea mai mare de a produce performanta si inovatie. Tot…

    Pret:

    49 LEI
  • Managementul resurselor umane. Noi abordari

    De

    Editura

    Managementul resurselor umane constituie un santier vast explorat insuficient. Managerii se multumesc inca prea adesea sa se limiteze la stricta administrare a personalului: gestiunea platilor, a absentelor, a concediilor, a pensionarilor si a mobilitatii. Cu…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Sistemul financiar international in deriva?

    De

    Editura

    Lucrarea este rezultatul unei cercetari intreprinse de oameni din generatii diferite, afiliati unor institutii diferite si care doresc sa-si expuna propria viziune asupra momentului de rascruce la care se afla astazi finantele globale. Elaborata sub…

    Pret:

    30 LEI
  • Training creativ. Sociodrama si consolidarea echipei

    De

    Editura

    O carte practica pentru cei care vor ca trainingul lor sa fie unul eficient, plin de imaginatie si energie, lucrarea lui Ron Wiener analizeaza cum este important sa fie conduse trainingurile, ce este de facut…

    Pret:

    28.8 LEI
  • Cum sa construiesti un departament de vanzari

    De

    Editura

    Cum sa construiesti un departament de vanzari. Instrumentar practic Recunoaste: Sa vinzi nu e atat de usor precum te asteptai. Cum construim departamentul de vanzari? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste intrebari vrea…

    Pret:

    75 LEI