Acasa/

/

Revolutia marketingului contextual

Autor:
Revolutia marketingului contextual - Mathew Sweezey - PRESTIGE
Detalii:
Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context. Suntem in mijlocul unei…
Categorie
Editura
Autor

70

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786303320434
Recenzii
5/5

Descriere

Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti?
Prin context. Suntem in mijlocul unei ample revolutii media.
Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit.
Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului. Experientele clientilor trebuie sa fie: • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
• Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor. • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
• Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului. • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent. – Seth Godin , autor, This is Marketing Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati.
Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata. – Geoffrey Colon , Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza.
Aceasta carte ar trebui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este!
– Jeffrey K. Rohrs , autor, Audience Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti.
Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte. – Doc Searls , autor, The Intention Economy ; coautor, The Cluetrain Manifesto Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati parcurs deja jumatate din drum.
Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala.
– Dharmesh Shah , cofondator si CTO, HubSpot Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci marketing modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va transforma relatia cu clientii.
– Charlene Li , fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset

Ar putea să îți placă și…

  • Statul actual

    De

    Editura

    Au redevenit actuale intrebari aspre: cum se ajunge la stat de drept? cum iesim din conceperea politicii ca „distinctie intre amic si inamic”? cum se ajunge la „democratie fara conducator”? cum iesim de „postdemocratie”? cum…

    Pret:

    55 LEI
  • Dezvolta-ti abilitatile de comunicare

    De

    Editura

    Roz este un orator desavarsit, iar prezentarile sale sunt un exemplu de profesionalism. – Jill Sweetman, National Speakers Association Abilitatea de a sustine prezentari de succes este esentiala. Indiferent de domeniul in care activati sau…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Sete

    De

    Editura

    S ete.O poveste despre mantuire, compasiune si misiunea de a furniza apa curata lumii La 28 de ani, Scott Harrison avea totul. Ca promotor al unor cluburi de noapte selecte din New York City, viata…

    Pret:

    59 LEI
  • Ghid practic pentru antreprenori

    De

    Editura

    Ghidul Practic pentru Antreprenori este prima carte despre antreprenoriat scrisa colectiv de oameni de afaceri din Romania, membri ai comunitatii Romanian Business Leaders. Ghidul este un instrument de lucru pentru antreprenorii aspiranti, o colectie de…

    Pret:

    35
    28.7 LEI
  • Copacul cu bani

    De

    Editura

    Copacul cu bani. O poveste despre cum poti gasi o avere in propria curte Pentru a transmite ideea principala, anume ca nu esti niciodata in voia sortii daca iti place sa muncesti din greu si…

    Pret:

    55 LEI
  • 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari

    De

    Editura

    In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el…

    Pret:

    22
    20.9 LEI
  • Dezvoltarea economica a Chinei si implicatiile in lume

    De

    Editura

    Desi a luat parte la runda precedenta de globalizare economica, China nu este un factor de decizie. In noua runda anticipata de globalizare, China trebuie si va juca un rol de conducere mai important, devenind…

    Pret:

    94.5 LEI
  • Ai grija de clientii tai!

    De

    Editura

    Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Marketingul carierei

    De

    Editura

    Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de…

    Pret:

    44.9
    42.66 LEI
  • Personalitatea Invingatorului

    De

    Editura

    Personalitatea invingatorului. Cum sa devii mai puternic,mai inteligent,mai descurcaret Scrisa pe baza unor studii de peste patruzeci de ani ale fenomenului supravietuirii, aceasta carte va ofera informatii de nepretuit despre calitatile si comportamentul acelor oameni…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Management public Ed.2

    De

    Editura

    Practica managementului in formele sale incipiente este tot atat de veche ca si colectivitatea umana. Cultura lumii antice se caracterizeaza prin varietatea manifestarilor in diferite domenii, prin caracterul practic al cunostintelor, prin originalitatea sa. Cunostintele…

    Pret:

    30 LEI
  • Dictionar economic roman italian

    De

    Editura

    Pret:

    25 LEI