Acasa/

/

Cum sa vinzi marilor companii

Autor:
Cum sa vinzi marilor companii - Jill Konrath - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul…
Categorie
Editura
Autor

41.17

43.34
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2007
ISBN:
6422545000286
Recenzii
5/5

Descriere

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor.
Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase.
Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung, cu venituri profitabile si constante.
|n plus, daca ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari.
Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie?
Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau, daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti, cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi?
Ei bine, iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita. Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa: • Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes • Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta • Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia • Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului • Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari • Te pozitionezi ca o resursa inestimabila, nu ca un promotor al produsului • Ai intalniri initiale de impact, care pun bazele unei relatii solide • Te diferentiezi de alti vanzatori Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi.
Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru, ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari.
Jill Konrath este expert in strategii complexe de vanzari. Site-ul ei, este o resursa populara pentru vanzatorii care incearca sa incheie contracte pe piata corporatista.
Lista de clienti a lui Konrath, care contine nume precum 3M, Medtronic, United HealthGroup, General Mills, RSM, McGladrey si Hilton, cuprinde unele dintre cele mai mari companii din lume.

Ar putea să îți placă și…

  • Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider

    De

    Editura

    Tu nu ai nevoie de un titlu ca sa fii un adevarat lider. Cum poti exercita oriunde o influenta pozitiva Citeste aceasta carte si… • Iti vei modela intr-o maniera pozitiva cariera si viatal •…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Finante manageriale orientate pe proiecte. Curs universitar Ed.2

    De

    Editura

    Cursul Finante manageriale orientate pe proiecte , a fost introdus in ultimii ani sub aceasta denumire in planul de invatamant al programului de studii Master Administrarea si Auditul Proiectelor de Afaceri anul I la Facultatea…

    Pret:

    49 LEI
  • Kaizen in administratia publica

    De

    Editura

    Kaizen in administratia publica. O reforma necesara in Romania! Dupa 7 ani de aplicare Kaizen la Primaria Municipiului Buzau: • S-a redus cu 3596 de ani timpul de raspuns la solicitarile oficiale ale ceta­tenilor si…

    Pret:

    69.99
    55.99 LEI
  • Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier

    De

    Editura

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier. Editia a II-a Bestseller New York Times Idei cu lipici / Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die de Chip si…

    Pret:

    49 LEI
  • 100 de lucruri pe care le fac liderii de top

    De

    Editura

    100 de lucruri pe care le fac liderii de top. Mici lectii de leadership Ghidul tau pentru a deveni un lider de top. Acesta este un ghid care contine informatii esentiale despre obiceiurile, instrumentele, tehnicile…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.2

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Cel de-al doilea volum cuprinde modalitatii de prelucrare a rezultatelor interviului si extragerii concluziilor. Finalitatea lucrarii se doreste a fi un indrumator practic pentru pregatirea examenelor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Cicluri si crize economice. Teoria Constructala in economie

    De

    Editura

    Prezenta lucrare este o incercare de explicare a ciclurilor economice, crizelor economice si contagiunii lor cu aplicare practica la nivelul Uniunii Europene si a crizei din 2008. Exista numeroase lucrari si teorii pe tema abordata…

    Pret:

    39.99 LEI
  • Supercompetent

    De

    Editura

    Supercompetent. Sase pasi spre o eficienta maxima Pentru a avea success si a-ti trai viata la potentialul ei maxim, nu mai este suficient sa fii o persoana competenta ci trebuie sa fii super competenta. Nu…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • Organizeaza-te!

    De

    Editura

    Organizeaza-te! Imbunatateste-ti puterea de concentrare,capacitatea de organizare si productivitatea Lucrarea de fata reprezinta o colectie de idei simpatice ce rezolva problemele majore care genereaza haos si dezordine in viata ta. Aceste idei va sunt prezentate…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Excelenta personala pentru manageri

    De

    Editura

    Excelenta personala pentru manageri. Transformarea comportamentului de lider prin autoanaliza directionata V-ati intrebat vreodata care este reteta succesului managerilor de top? In cartea de fata, Michael Schroeder ofera un raspuns extrem de interesant, precum si…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Evolueaza cu viteza actuala a schimbarii

    De

    Editura

    Evolueaza cu viteza actuala a schimbarii – Cum sa dezvolti in tine calitatile unui lider intr-o lume in permanenta transformare Te simti coplesit de transformarile din domeniul conducerii, de permanentele schimbari de directii si prioritati?…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Despre economie, cu si fara formule

    De

    Editura

    De aproape zece ani, de cand recesiunea a lovit si economia romaneasca, mii si mii de texte cu subiect economic au ajuns la cunostinta marelui public. Multe avand la baza o metoda de analiza bazata…

    Pret:

    75
    71.25 LEI