Acasa/

/

Inovatie in advertising

Autor:
Inovatie in advertising - Jim Aitchison - BRANDBUILDERS GRUP
Detalii:
Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi…
Categorie
Editura
Autor

54

56.84
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2006
ISBN:
6422545000194
Recenzii
5/5

Descriere

Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare.
Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit. Inovatie in advertising expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii.
Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia. O lucrare absolut formidabila!
In zilele noastre, tinerii copywriteri si art directori beneficiaza de foarte putine cursuri de perfectionare dupa ce se angajeaza la o agentie, iar cartile de acest gen ne fac o adevarata favoare tuturor celor din bransa. – Adrian Holmes, Chief Creative Officer, Lowe & Partners Worldwide Jim Aitchison, de origine australiana, a indeplinit in trecut functia de creative director in cadrul legendarelor agentii de advertising The Ball Partnership si Batey Ads.
A castigat sute de premii (multe dintre ele pentru reclamele realizate in limba chineza), si a participat, ca membru al juriului, la unele dintre cele mai cunoscute festivaluri de specialitate din lume. Dupa o cariera de 20 de ani in advertising, Jim Aitchison este acum scriitor.
Cele trei lucrari de specialitate publicate in seria Cutting Edge , al carei autor este, au devenit lucrari de referinta In domeniul advertisingului si best-seller-uri internationale.

Ar putea să îți placă și…

  • The Power of Wow

    De

    Editura

    The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata…

    Pret:

    55 LEI
  • Planul pentru Romania

    De

    Editura

    Planul pentru Romania. 7 revolutii intelectuale pentru o tara in care vrem sa ramanem Sebastian I. Burduja este economist si expert in dezvoltare regionala. Secretar de stat in Ministerul Finantelor Publice, vicepresedinte al Partidului National…

    Pret:

    39.9
    31.92 LEI
  • Aproape totul despre managementul echipei de vanzari

    De

    Editura

    Aceasta carte este bazata pe articole din Sales Magazine. Revista de vanzari, scrisa de oameni de vanzari pentru vanzatori. Scrieri originale, aplicate pentru ce se intampla in domeniul vanzarilor in Romania, destinate oamenilor curiosi care…

    Pret:

    37
    30.34 LEI
  • Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei

    De

    Editura

    Persuasiunea este o abilitate necesara atat in vanzari, cat si in actiunile din viata de zi cu zi. Stii probabil cum sa vinzi, dar nimeni nu te-a invatat cum sa convingi. In aceasta carte, Dave…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Triumful orasului

    De

    Editura

    Triumful orasului. Cum ne fac mai bogati, mai inteligenti, mai prietenosi cu mediul, mai sanatosi si mai fericiti cele mai mari inventii ale noastre Un influent economist urban ne prezinta o perspectiva inedita, care darama…

    Pret:

    79 LEI
  • Tu conduci afacerea

    De

    Editura

    Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa te conduca. Ghidul practic Aileron pentru dezvoltarea afacerii tale. Cum sa inveti si sa traiesti managementul profesionist. Editia 2 Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa…

    Pret:

    42 LEI
  • Gestiunea financiara a firmei

    De

    Editura

    Pentru ca o firma sa obtina performanta intr-un domeniu de activitate nu sunt suficiente investirea capitalului de catre actionari, crearea unui buget si existenta unor obiective realizabile. Ansamblul riscurilor care se manifesta intr-o economie concurentiala…

    Pret:

    65 LEI
  • Reguli de aur. Scrierile pierdute

    De

    Editura

    Pe parcursul vietii lui, Napoleon Hill i-a indemnat in permanenta pe oameni, prin scrierile si actiunile sale, sa devina cat mai buni cu putinta. El este primul si cel mai faimos autor de carti motivationale,…

    Pret:

    49
    46.55 LEI
  • Puterea autenticitatii

    De

    Editura

    Puterea autenticitatii. Fii tu insuti ! Toti ceilalti o fac deja. Cartea lui Mike este o expresie minunata a autenticitatii in actiune – clara, onesta, instructiva si un apel pasionat pentru a-ti manifesta propriul tau…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Blonda in actiune. De la freelancer la antreprenoare

    De

    Editura

    Am ales sa scriu cartea Blonda in actiune deoarece imi doresc sa-ti arat ca se poate lucra de acasa si poti transforma munca aceasta intr-o profesie facuta cu pasiune, in propriul birou amenajat pe gustul…

    Pret:

    47.25 LEI
  • Factorul impuls

    De

    Editura

    In lucrarea Factorul Impuls, Nick Tasler transforma un concept greu de inteles intr-o uimitoare explorare a felului in care functionam si actionam. Din povestile extraordinare pe care le relateaza, el scoate la lumina rolul avut…

    Pret:

    28.91
    27.46 LEI
  • Gandeste maret, actioneaza prudent

    De

    Editura

    Gandeste maret, actioneaza prudent. Cum isi pastreaza cele mai performante companii americane spiritul de la inceputuri Gandeste MARET, actioneaza prudent / Think BIG, Act Small de Jason Jennings este o carte care se adreseaza antreprenorilor…

    Pret:

    48 LEI