Acasa/

/

Branding in universitati

Autor:
Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA
Detalii:
Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…
Categorie
Editura
Autor

40

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
5948422022925
Recenzii
5/5

Descriere

Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata timp cat limba engleza si numerosi termeni de specialitate din aceasta limba s-au impus atat in stiintele economice cat si in stiintele comunicarii in intreaga lume.
Pana de curand (pana in urma cu doua- trei decenii), in societatea noastra, termenul de brand a fost utilizat si receptat cu destule dificultati si ezitari, a creat adeseori chiar confuzii, mai ales in cazul unor persoane care sunt prea putin familiarizati cu domeniul economic sau cu cel al comunicarii. Chiar si acum acest termen este utilizat cu numeroase acceptiuni, dintre care unele gresite sau, cel putin, incomplete.
De aceea, consideram ca mai este nevoie de efort indreptat spre clarificarea acestor concepte, pentru a avea, pe cat se poate, un continut semantic standardizat, care sa permita utilizarea si receptarea lor corecta de catre majoritatea vorbitorilor de limba romana.

Ar putea să îți placă și…

  • Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Calea simpla spre bogatie

    De

    Editura

    Calea simpla spre bogatie: Ghid pentru independenta financiara si o viata libera si bogata / The Simple Path to Wealth: Your road map to financial independence and a rich, free life de JL Collins este…

    Pret:

    49 LEI
  • Reguli pentru revolutionari

    De

    Editura

    Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalispentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Zona de disconfort

    De

    Editura

    Zona de disconfort. Cum liderii transforma conversatiile dificile in oportunitati Dr. Marcia Reynolds este fascinata de modul in care functioneaza creierul uman, in special de lucrurile care declanseaza sentimentele de conexiune, dedicare, posibilitate. Bazandu-se pe…

    Pret:

    40 LEI
  • Marco Hoessl. Omul din spatele CEO-ului

    De

    Editura

    Prin venirea in Romania si prin preluarea conducerii executive a unui jucator major de pe piata comertului cu amanuntul, acest om simplifica de mai bine de un deceniu istoria retailului de top din tara noastra:…

    Pret:

    70 LEI
  • Principii pentru succes

    De

    Editura

    Principii pentru succes / Principles for Success rezuma ideile esentiale din bestsellerul lui Ray Dalio, Principii intr-un format distractiv si usor de citit, facandu-le astfel accesibile cititorilor de toate varstele. Cartea contine elementele cheie ale…

    Pret:

    98 LEI
  • Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor

    De

    Editura

    Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema „Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul…

    Pret:

    70 LEI
  • Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    Explorand una dintre cele mai profunde interogatii adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen incearca sa identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existentei umane, de la relatiile de familie pana la complexa activitate…

    Pret:

    15 LEI
  • Blink

    De

    Editura

    Blink. Decizii bune în 2 secunde Cu o noua postfata a autorului si un interviu inedit cu Malcolm Gladwell. In The Tipping Point , Malcolm Gladwell a redefinit felul in care percepem lumea exterioara. In…

    Pret:

    55 LEI
  • MBA vizual. Peste 500 de ore de curs in scheme si imagini

    De

    Editura

    Un curs ilustrat de MBA, sub forma unor „notite grafice” care distileaza intr-o sinteza captivanta si accesibila principalele idei si teorii predate in programele traditionale de masterat de afaceri. Jason Barron a petrecut peste 500…

    Pret:

    74.9
    59.92 LEI
  • Cheile succesului

    De

    Editura

    Jim Rohn a fost un guru motivational, a carui filozofie a ajutat milioane de oameni sa-si imbunatateasca viata personala, afacerea, leadershipul si finantele. Jim Rohn a fost primul profesor motivational al lui Anthony Robbins. Cartea…

    Pret:

    30 LEI
  • Munca

    De

    Editura

    Munca. O istorie a modului in care ne petrecem timpul Munca defineste cine suntem. Ea ne determina statutul si dicteaza cum, unde si cu cine ne petrecem cea mai mare parte a timpului. Ne mijloceste…

    Pret:

    55 LEI