Acasa/

/

Marketingul inovatiilor in retail

Autor:
Marketingul inovatiilor in retail - Dr. Adina Saniuta - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…
Categorie
Editura
Autor

39

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062613235
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan.
Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.

Ar putea să îți placă și…

  • Capitalisti, ridicati-va!

    De

    Editura

    Capitalisti, ridicati-va! Puneti capat inegalitatii economice, dezvoltati clasa de mijloc, insanatositi natiunea In aceasta carte valoroasa si bine scrisa, Peter Georgescu exploreaza eroziunea Visului American si impactul social al maririi decalajelor economice. Din fericire, el…

    Pret:

    35
    29.75 LEI
  • Arata-le ce poti!

    De

    Editura

    Arata-le ce poti! Traieste momentul, gaseste un scop si schimba-ti viata Neil Patel, Patrick Vlaskovits si Jonas Koffler, trei antreprenori si consultanti de succes din Statele Unite, au scris aceasta carte pentru a ne invata…

    Pret:

    34.9
    17.45 LEI
  • Contabilitatea si gestiunea instrumentelor financiare

    De

    Editura

    Pietele de capital constituie un complex de activitati care, potrivit opiniei unanime a specialistilor din domeniu, se situeaza pe un trend continuu de dezvoltare, instrumentele financiare specifice tind catre diversificare, iar mecanismele de tranzactionare a…

    Pret:

    50 LEI
  • Cine, nu Cum

    De

    Editura

    Cine, nu Cum. Formula pentru rezultate mai bune prin munca de echipa accelerata „Nu lasa pe maine ce poti sa ii dai altcuiva sa faca azi.” Asa ar putea suna indemnul intelept si deloc cinic…

    Pret:

    49 LEI
  • Imaginea Viitorului

    De

    Editura

    Imaginea Viitorului. Cand stii toate astea, iti poti controla destinul Nu-i vorba de vreo noua companie stralucitoare sau despre cum sa obtii un pachet salarial mai avantajos. Nu-i vorba despre cum poti pune pe roate…

    Pret:

    25
    23.75 LEI
  • cele cinci disfunctii ale unei echipe. o fabula despre leadership

    De

    Editura

    Pret:

    47 LEI
  • 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari

    De

    Editura

    In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el…

    Pret:

    22
    20.9 LEI
  • Editor de unul singur. Management in industria cartii

    De

    Editura

    Editor de unul singur. Management in industria cartii. Idee, manuscris, autor, editura, carte, biblioteca, librarie, cititor Un volum despre managementul pietei de carte din Romania si din lume, asa cum a vazut-o un editor din…

    Pret:

    39 LEI
  • David si Goliat

    De

    Editura

    David si Goliat. Outsideri, inadaptati si arta luptei cu gigantii David si Goliat este o carte despre ceea ce se intampla atunci cand oameni obisnuiti dau piept cu gigantii. Prin „giganti” inteleg adversari puternici de…

    Pret:

    55 LEI
  • Lider in vremuri dificile

    De

    Editura

    Lider in vremuri dificile. Depasirea celor mai mari provocari, cu indrazneala si incredere Nr. 1 in Topul New York Times al celor mai bine vanduti autori Dupa o perioada in care omenirea s-a confruntat cu…

    Pret:

    28 LEI
  • Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing

    De

    Editura

    B RAND. Jocul antreprenorial la alt nivel a fost scrisa din necesitate, fiind primul ghidcomplet in limba romana despre branding, dedicat antreprenorilor romani si pasionatilor demarketing. Cartea trateaza subiectul brandului de la A-Z, pornind de…

    Pret:

    79 LEI
  • Bani si libertate. Ghid de bunastare

    De

    Editura

    In spatele ideii inovative a unui antreprenor se afla intotdeauna dorinta de o noua afacere, asumarea unui risc financiar sau dezvoltarea afacerii intr-un mod cumpatat. In Bani si libertate , Ovidiu Toader vorbeste din experienta…

    Pret:

    65 LEI