Acasa/

/

Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale

Autor:
Strategii de succes in negocieri de afaceri internationale - Maria Alexandra Maassen - C.H. BECK
Detalii:
Negocierea presupune o pregatire temeinica si o analiza continua a diferitelor tipuri si scenarii de negociere, ceea ce o ridica la rang de arta, de strategie. Lucrarea de fata prezinta elementele esentiale pentru a crea…
Categorie
Editura
Autor

33.16

34.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2022
ISBN:
9786061812370
Recenzii
5/5

Descriere

Negocierea presupune o pregatire temeinica si o analiza continua a diferitelor tipuri si scenarii de negociere, ceea ce o ridica la rang de arta, de strategie. Lucrarea de fata prezinta elementele esentiale pentru a crea strategii de succes in negocierile internationale, pe baza unor teorii testate si a unor studii de caz create din experienta profesionala in mediul privat (incluzand lucrul in multinationale) a autoarei, din activitatea desfasurata in timpul doctoratului in domeniul energiei regenerabile, precum si din implicarea in domeniul artistic.
Toate studiile de caz sunt realizate de autoare, nefiind preluate din nicio sursa, si se bazeaza pe experienta practica din domeniile de negociere prezentate. Cartea este destinata studentilor de la facultatile si liceele de profil economic, dar si oricarei persoane interesate de a cunoaste domeniul negocierilor de afaceri.
Din cuprins: • Principiul Harvard Business in Negocieri •Personalitati de negociator conform Myers-Briggs •Etapele de negociere •Strategii in negocieri internationale •Greseli in negocierile de afaceri si solutii •Strategii de negociere in achizitii si aplicarea Kralijc Matrix •Exercitii recapitulative Puncte forte: •prezentarea principalelor concepte esentiale pentru negocierile de afaceri, in general, si pentru negocierile de afaceri internationale, in special. •explicatii teoretice urmate de exercitii menite sa puna in practica si sa ajute la consolidarea si insusirea informatiilor oferite.
•antamarea unor cunostinte ce se dovedesc deosebit de utile nu numai pentru cei implicati direct in negocierile de afaceri, prin studierea diferitelor tipuri de personalitati pe care un negociator le poate regasi in partenerul sau de afaceri, ci si pentru orice persoana ce, indiferent de ocupatia pe care o are, se regaseste zilnic in diverse interactiuni in care spiritul de negociere devine un atu.

Ar putea să îți placă și…

  • TVA de la A la Z. Ghid practic Ed.2

    De

    Editura

    Dupa o indelungata experienta in domeniul TVA si a elaborarii de acte normative in aceasta materie (peste 25 de ani), dar si in urma numeroaselor cursuri de specialitate pe care le am predat de-a lungul…

    Pret:

    250 LEI
  • Realitatea in afaceri

    De

    Editura

    Antreprenor, venture capitalist, blogger si guru in afaceri, Guy Kawasaki a abordat timp de mai bine de un sfert de secol, notiunea de afaceri, intr-o maniera mai putin conventionala. Trendurile indoielnice, teoriile superficiale, jargonul excentric,…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Copacul cu bani

    De

    Editura

    Copacul cu bani. O poveste despre cum poti gasi o avere in propria curte Pentru a transmite ideea principala, anume ca nu esti niciodata in voia sortii daca iti place sa muncesti din greu si…

    Pret:

    55 LEI
  • Brandingul de angajator

    De

    Editura

    Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de…

    Pret:

    38 LEI
  • Managementul activitatii sportive si gestionarea evenimentelor sportive

    De

    Editura

    Managementul activitatii sportive si gestionarea evenimentelor sportive – va indruma si va introduce in lumea fascinanta a managementului activitatii sportive si in gestionarea evenimentelor sportive de performanta. Aceasta carte isi propune sa fie o resursa…

    Pret:

    49 LEI
  • Reguli pentru revolutionari

    De

    Editura

    Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalispentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • Ghid contabil pentru asociatii si fundatii

    De

    Editura

    Ghid contabil pentru asociatii si fundatii – Persoanele juridice fara scop patrimonial functioneaza dupa un regim juridic specific, diferit de cel aplicabil altor categorii de entitati. Prevederi legale aplicabile ONG-urilor sunt cuprinse in OG nr….

    Pret:

    34 LEI
  • Analiza si diagnosticul echilibrului financiar

    De

    Editura

    Analiza si diagnosticul echilibrului financiar. Studiu empiric: industria HoReCa Mediul economic actual este caracterizat in permanenta de un anumit grad de incertitudine, astfel incat cererea din partea utilizatorilor externi pentru informatii privind echilibrul financiar si…

    Pret:

    47 LEI
  • Training creativ. Sociodrama si consolidarea echipei

    De

    Editura

    O carte practica pentru cei care vor ca trainingul lor sa fie unul eficient, plin de imaginatie si energie, lucrarea lui Ron Wiener analizeaza cum este important sa fie conduse trainingurile, ce este de facut…

    Pret:

    28.8 LEI
  • Semizei, extraterestri si oameni obisnuiti

    De

    Editura

    Semizei, extraterestri si oameni obisnuiti.Lectii din coaching pentru performanta Descopera alaturi de Paul J.R. Renaud perspective noi si modele care sa te inspire – de la inotatori olimpici pana la oameni de afaceri si de…

    Pret:

    59 LEI
  • Investitii. Performanta, evaluare, documentatii specifice

    De

    Editura

    Necesitatea realizarii investitiilor este un factor cheie atat pe plan mondial, cat si regional si local. Ca si parte integranta a activitatii economice, investitiile reprezinta una dintre laturile sensibile ale acesteia. Principalul argument il reprezinta…

    Pret:

    58 LEI
  • Ceea ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Lucrarea sa – Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, Leadership, Oameni si Valori – apare pe piata romaneasca intr-un moment in care sunt puse in chestiune, intr-un mod dramatic, tocmai valorile etic-umane implicate la varf…

    Pret:

    64
    52.48 LEI