Acasa/

/

Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai

Autor:
Cum sa vinzi. Modul in care vor sa cumpere clientii tai - Dale Carnegie - CURTEA VECHE
Detalii:
Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata. Mai important decat semnarea unui contract…
Categorie
Editura
Autor

57

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786064414076
Recenzii
5/5

Descriere

Scopul tau adevarat este sa ii devii consilier, sa stii sa-i explici de ce are nevoie de un anumit produs ori serviciu si cu ce ii va imbunatati viata. Mai important decat semnarea unui contract este ca, in urma ei, clientul sa vrea sa pastreze relatia cu tine, sa va imprieteniti si sa beneficiati amandoi in viitor de schimbul de bunuri si de idei.
Este vorba despre o filozofie complexa si onesta, diferita de cea a majoritatii vanzatorilor. Azi, mai mult ca oricand, la baza oricarei vanzari se afla relatiile interumane.
In epoca internetului si a retelelor de socializare, in care avem la dispozitie o multime de optiuni, increderea reciproca este cu atat mai importanta. Din aceasta carte vei invata cum sa-ti construiesti credibilitatea si cum sa pui bazele unei colaborari solide, pe termen lung.

Ar putea să îți placă și…

  • Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii

    De

    Editura

    Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate….

    Pret:

    57.8 LEI
  • Manual de tranzitie

    De

    Editura

    Manual de tranzitie. De la dependenta de petrol la rezilienta locala Aceasta nu este o carte despre cat de ingrozitor ar putea fi viitorul. Este despre Miscarea de Tranzitie – miscarea comunitatilor din peste 50…

    Pret:

    75 LEI
  • Capital Social Si Valori Democratice In Romania

    De

    Editura

    Din cuprins: Capital social : definitii, masuri si functii sociale; Democratizare , valori democratice si cultura politica; Participare politica si dezvoltarea societatii civile; Efectele politice ale participarii civice: efecte interne si efecte externe; Rolul capitalului…

    Pret:

    33.72 LEI
  • Lider in vremuri dificile

    De

    Editura

    Lider in vremuri dificile. Depasirea celor mai mari provocari, cu indrazneala si incredere Nr. 1 in Topul New York Times al celor mai bine vanduti autori Dupa o perioada in care omenirea s-a confruntat cu…

    Pret:

    28 LEI
  • Viteza increderii Ed.2

    De

    Editura

    Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul / The Speed of Trust: The One Thing that Changes Everything de Stephen M.R Covey si Rebecca R. Merrill este un…

    Pret:

    56 LEI
  • Deep Work

    De

    Editura

    Deep Work. Concentrarea ca superputere intr-o lume a perturbarilor IPOTEZA MUNCII PROFUNDE: abilitatea de a indeplini o munca profunda devine din ce in ce mai rara si, implicit, din ce in ce mai valoroasa in…

    Pret:

    55 LEI
  • Totul despre vanzari

    De

    Editura

    Invata din intelepciunea unuia dintre cei mai mari speakeri si traineri din lume cum sa convingi clientii cat mai eficient, mai des si, nu in ultimul rand, mai etic. In lumea de azi, pare aproape…

    Pret:

    69 LEI
  • 1 milion photoshop

    De

    Editura

    Un Milion din Photoshop: Ai incredere, si tu poti face asta! Da, am castigat un milion de dolari din Photoshop. De fapt, suma este mai mare, dar pragul acesta mi s-a parut interesant, de aici…

    Pret:

    39 LEI
  • Negociator la minut

    De

    Editura

    Unul dintre mesajele cheie ale acestei carti este ca poti sa duci la bun sfarsit o negociere fara sa-i faci vreun rau cuiva si fara sa devii victima – in acelasi timp. Abilitatea de a…

    Pret:

    18
    17.1 LEI
  • Cum cresc brandurile

    De

    Editura

    Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar…

    Pret:

    47 LEI
  • Asta schimba totul Capitalism vs Mediu- Naomi Klein

    De

    Editura

    Naomi Klein a absolvit London School of Economics si semneaza articole in The Nation si The Guardian. A devenit cunoscuta in intreaga lume datorita lucrarilor No Logo (2000) si Doctrina socului (2007) plasandu-se in avangarda…

    Pret:

    43 LEI
  • Influenta subtila

    De

    Editura

    Secretele care genereaza puterea de influentare a persoanelor introvertite CUM SA AI IMPACT FARA SA FACI MULT ZGOMOT Nu subestima hotararea unui om linistit.- Iain Duncan Smith, politician britanic Introvertitii, care isi iau energia din…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI