Acasa/

/

Criza de leadership si leacul pietei libere

Autor:
Criza de leadership si leacul pietei libere - John A. Allison - ACT SI POLITON
Detalii:
Acesta este modul prin care liderii conduc cu adevarat: prin viziune, scop si valoare. Cu viata si libertate. Sunteti pregatiti sa preluati conducerea? Daca esti increzator intr-o piata libera sanatoasa, una condusa de oameni cu…
Categorie
Editura
Autor

42

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786069132265
Recenzii
5/5

Descriere

Acesta este modul prin care liderii conduc cu adevarat: prin viziune, scop si valoare. Cu viata si libertate.
Sunteti pregatiti sa preluati conducerea? Daca esti increzator intr-o piata libera sanatoasa, una condusa de oameni cu idei noi, lideri cu viziuni reale si angajati cu un sens clar al scopurilor, aceasta carte iti ofera instrumentele necesare pentru a face toate aceste lucruri posibile.
John Allison prezinta modul in care iti poti crea o viziune a ceea ce poate deveni organizatia ta, arata cum sa iti inspiri angajatii directionandu-i catre scopurile dorite si cum poti dezvolta o strategie pentru a-ti transforma obiectivele in realitate. Tema acestei carti reprezinta faptul ca exista un set de principii etice conforme cu legile naturii si cu natura omului, care constituie fundatia succesului si fericirii individuale.
Exact aceleasi principii se aplica organizatiilor si societatii. Ideea fundamentala este ca scopul final in viata este obtinerea fericirii – a fericirii in contextul aristotelic al unei vieti bine traite (eudaimonia).
Cartea de fata este despre leadership in cautarea fericirii, la nivel individual, al organizatiei si al societatii. Fundamentul acestui concept este ideea de leadership personal, care estre esentiala pentru leadership la nivel de organizatie.
Oamenii au sanse mult mai mari sa fie fericiti daca se pricep la ceea ce fac. Ca atare, liderii au responsabilitatea de a-i ajuta pe membrii echipei sa devina experti in domeniul lor de activitate.
Acest lucru presupune educatie, feedback si crearea proceselor care sustin convingerile si atitudinile care genereaza rezultate excelente. In mod ironic, multe persoane refuza sa-si insuseasca abilitatile care le vor permite sa stapaneasca responsabilitatile slujbei lor si sa sporeasca, astfel, probabilitatea de a dobandi fericirea personala.
Liderii trebuie sa creeze procesele care stimuleaza un randament superior. Oamenii nu pot fi fortati sa actioneze, dar pot fi antrenati si rasplatiti.
Exista un aspect palpabil al dobandirii fericirii pe care multe persoane si multi „guru” prefera sa il omita. Stapanirea chiar si a unor sarcini relativ simple necesita adesea munca intensa si concentrare, ceea ce, de regula, este neplacut pe termen scurt.
Faptul ca devii expert in orice activitate care merita realizata, chiar daca nu este activitatea cea mai solicitanta din punct de vedere intelectual, iti sporeste increderea in propria persoana si stima de sine, ceea ce este necesar pentru a dobandi fericirea. „Un ghid nepretuit pentru toti cei care cred ca cea mai sigura cale catre fericire este urmarirea propriei viziuni.” – John Mackey, director executiv Whole Foods Market si autor al cartii Conscious Capitalism

Ar putea să îți placă și…

  • Contabilitate financiara

    De

    Editura

    Contabilitate financiara este o lucrare care se adreseaza tuturor celor care doresc sa aprofundeze mecanismele contabilitatii, dar si celor care au un hobby pentru contabilitate. Aceasta lucrare de contabilitate financiara reprezinta un ghid pentru studentii…

    Pret:

    110 LEI
  • Drumul spre caracter

    De

    Editura

    In Drumul spre caracter , David Brooks acorda atentie celor mai profunde valori care ar trebui sa ne influenteze vietile. Privind asupra catorva dintre cei mai mari ganditori si lideri inspiratori, Brooks prezinta cum, printr-o…

    Pret:

    54 LEI
  • Supravegherea bancara si rolul acesteia in asigurarea stabilitatii financiare

    De

    Editura

    Problematica stabilitatii financiare constituie un subiect de continua dezbatere, dat fiind imperativului asigurarii si mentinerii acesteia in vederea atingerii dezideratelor privind dezvoltarea economica sustenabila si bunastarea sociala. In cadrul lucrarii este analizat rolul pe care…

    Pret:

    47 LEI
  • Inima afacerilor

    De

    Editura

    Inima afacerilor. Principii de conducere pentru urmatoarea era a capitalismului Cum sa descatusezi „magia umana” si sa obtii rezultate care sfideaza toate asteptarile Hubert Joly, fostul director executiv general al Best Buy si dirijorul redresarii…

    Pret:

    65 LEI
  • Urmatoarele tale cinci mutari

    De

    Editura

    Urmatoarele tale cinci mutari. Stapaneste arta strategiilor de afaceri / Your Next Five Moves: Master the Art of Business Strategy de Patrick Bet-David cu Greg Dinkin face o analogie intre sah si afaceri si te…

    Pret:

    57 LEI
  • Manager sau impostor

    De

    Editura

    Manager sau impostor. Managementul performantei in afaceri Colectia MINI MBA se adreseaza in primul rand antrepre noh|or,oamenUordcaface,tYnsaoitineri|ordornld demaneze o afacere sau celor interesati sa inteleaga fascinanta lume a finantelor. Volumele aparute in aceasta colectie sunt…

    Pret:

    35
    28.7 LEI
  • Asa… Si?!

    De

    Editura

    Asa…Si?! Cum sa spui ceva care sa conteze cu adevarat pentru cei cu care vorbesti sau Ce castiga audienta Adesea ai nevoie sa convingi de valoarea unui concept ori a unui bun material, indiferent ca…

    Pret:

    33
    31.35 LEI
  • Gandesc, deci castig

    De

    Editura

    Se poate ca o idee sa valoreze un milion de dolari? Fireste, o multime de produse si companii care valoreaza milioane de dolari au fost construite pe o singura idee. In aceasta carte revolutionara, care…

    Pret:

    27.93
    26.53 LEI
  • Revitalizarea invatarii prin metoda interviului Vol.1

    De

    Editura

    Revitalizarea invatarii prin metoda interviului cuprinde doua volume. Acest prim volum este dedicat interviului ca metoda si aplicarii lui in conditii de cercetare. L-am scris ca pe un imbold personal, ca rezultat al unor cautari…

    Pret:

    37 LEI
  • Minidictionar De Management 12: Manageri Si Leaderi

    De

    Editura

    Prezentare titlu : Minidictionarul de management (12) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine:…

    Pret:

    11 LEI
  • The Marketing of War

    De

    Editura

    The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise…

    Pret:

    21 LEI
  • Introducere in masurarea diversitatii. Teorie si aplicatii

    De

    Editura

    Ideile masurarii si analizei cantitative a biodiversitatii sau a diversitatii in general au drept fundament conceptele complementare de concentrare si diversitate, in intelesul lor cel mai general cu putinta, indiferent de domeniul si problemele considerate….

    Pret:

    57.8 LEI