Acasa/

/

Managementul voluntarilor si provocarile antreprenoriatului social

Autor:
Managementul voluntarilor si provocarile antreprenoriatului social - Loredana Nicoleta Zainea - UNIVERSITARA
Detalii:
Prezentul volum abordeaza o problematica interdisciplinara de actualitate din domeniul socio-economic si se adreseaza specialistilor din mediul universitar, organizatiilor publice si private indiferent de marimea lor, din perspectiva educarii si formarii studentilor, respectiv a angajatilor,…
Categorie
Editura
Autor

50

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786062815936
Recenzii
5/5

Descriere

Prezentul volum abordeaza o problematica interdisciplinara de actualitate din domeniul socio-economic si se adreseaza specialistilor din mediul universitar, organizatiilor publice si private indiferent de marimea lor, din perspectiva educarii si formarii studentilor, respectiv a angajatilor, ca membrii ai comunitatii responsabili social, care trebuie sa faca fata provocarilor economice, sociale, de mediu actuale si viitoare. Elaborarea unei definitii privind voluntariatul si a unui model integrator al relatiei dintre voluntariat, antreprenoriat social si responsabilitate sociala si beneficiile generate in comunitate (modelul VARS), in conceptie proprie, au constituit elementele de originalitate ale lucrarii.
In viziunea autoarei, voluntariatul influenteaza pozitiv mentalul colectiv, este transmis din generatie in generatie prin procesul de educatie si formare si poate fi elementul cheie care sa contribuie la crearea simbiozei dintre locuitorii planetei si imbunatatirea relatiei cu natura. Modelul VARS reuneste conceptele de voluntariat, antreprenoriat social si responsabilitate sociala, pe baza valorilor si principiilor comune si evidentiaza factorii declansatori cat si beneficiile pe care le genereaza cele trei activitati.
Modelul VARS poate constitui o solutie viabila care sa completeze efortul autoritatilor si institutiilor publice privind satisfacerea interesului public, fara a le substitui si poate contribui la schimbarea sociala, promovarea sustenabilitatii competitive, stimularea inovarii sociale si a cetateniei active.

Ar putea să îți placă și…

  • Vand orice, oricand, oricui

    De

    Editura

    Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B? Editie revazuta „Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina”, imi spune secretara de la Casa Studentilor. Sa-mi trag una, asta e! Alerg…

    Pret:

    44.9
    36.82 LEI
  • 21 de secrete ale antreprenorilor de succes

    De

    Editura

    Nimic nu ii este mai familiar lui Brian Tracy decat subiectul antreprenorilor imbogatiti prin forte proprii. De ce? Fiindca nu numai ca i-a studiat asiduu mai bine de jumatate de secol, dar… se si numara…

    Pret:

    32
    30.4 LEI
  • Scara magica spre succes

    De

    Editura

    Scara magica spre succes / The Magic Ladder to Success de Napoleon Hill prezinta intr-o forma foarte condensata, toti cei saptesprezece factori care stau la baza filosofiei Legii succesului elaborate de autor. Filosofia respectiva reprezinta…

    Pret:

    39 LEI
  • Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19

    De

    Editura

    Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, ingrijorari, tendinte, noi modele de afaceri este o carte despre carti, ce scoate in evidenta rolul complex pe care cartile le au in…

    Pret:

    57 LEI
  • Presentation Zen

    De

    Editura

    Presentation Zen.Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor.Editia a II-a Garr Reynolds, autorul bestsellerului despre designul si sustinerea prezentarilor, cu peste 150 000 de copii vandute, se intoarce cu editia revizuita a cartii sale clasice,…

    Pret:

    119 LEI
  • De ce esueaza companiile?

    De

    Editura

    De ce esueaza companiile? 10 greseli si 100 de solutii Aceasta carte documenteaza cele mai comune 10 greseli ale companiilor active din Romania, care au intrat in insolventa in ultimii 10 ani. Intr-un limbaj simplu…

    Pret:

    69 LEI
  • Oameni inaintea profitului

    De

    Editura

    Pe masura ce piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • The Lean Startup

    De

    Editura

    The Lean Startup. Cum antreprenorii din ziua de azi se folosesc de inovatia continua pentru a crea afaceri de succes Aceasta este o carte pentru antreprenori si viitori antreprenori. Cele cinci principii ale Lean Startup,…

    Pret:

    59 LEI
  • Avutia nationala a Romaniei

    De

    Editura

    Obiectivul si utilitatea acestei lucrari pornesc de la faptul ca transformarile politice fundamentale si reformele profunde din punct de vedere economico-social aplicate dupa 1989 s-au reflectat in mod direct asupra volumului, structurii si calitatii avutiei…

    Pret:

    65 LEI
  • O lume fara e-mail

    De

    Editura

    O lume fara email. Cum sa regandesti munca intr-o epoca a excesului de comunicare Am ajuns sa fim atat de obisnuiti cu zilele de lucru influentate de inbox incat ni se pare dificil sa ne…

    Pret:

    55 LEI
  • Casca de protectie

    De

    Editura

    Casca de protectie. 21 de moduri prin care sa fii un coechipier grozav Uneori tu esti vedeta, alteori ajuti vedeta. Casca de protectie te va inspira sa devii cel mai bun coechipier care poti fi…

    Pret:

    32 LEI
  • Harta diferentelor culturale

    De

    Editura

    Harta diferentelor culturale. Cum sa depasesti barierele nevazute din lumea afacerilor internationale Pana nu demult, angajatii companiilor colaborau aproape exclusiv cu conationali. Azi tot mai multi fac parte din retele globale si intra in contact…

    Pret:

    48
    38.4 LEI