Acasa/

/

Business Model Generation

Autor:
Business Model Generation - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur - PUBLICA
Detalii:
Ai in mana un manual pentru vizionari, reformatori si aspiratii care se straduiesc sa sfideze modelele demodate de afaceri si sa proiecteze companiile de maine. Este o carte pentru… Business Model Generation Business Model Generation…
Categorie
Editura
Autor

139

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067222319
Recenzii
5/5

Descriere

Ai in mana un manual pentru vizionari, reformatori si aspiratii care se straduiesc sa sfideze modelele demodate de afaceri si sa proiecteze companiile de maine. Este o carte pentru…
Business Model Generation Business Model Generation este un proiect al editurii Publica, sustinut de EY Romania. Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generatia noastra.
Cu toate acestea, nu sunt pe deplin intelese, chiar daca transforma mediile competitive din industrii. Business Model Generation iti ofera instrumente puternice, simple si testate pentru intelegerea, crearea, reglarea si implementarea modelelor de afaceri.
SCHIMBA MODUL IN CARE PRIVESTI MODELELE DE AFACERI Business Model Generation te va invata tehnici influente si practice de inovatie, folosite in prezent de cele mai importante companii din intreaga lume. Vei afla cum sa intelegi, sa proiectezi si sa implementezi in mod sistematic un nou model de afaceri – sau sa analizezi si sa optimizezi unul vechi.
CREATA IN COLABORARE CU 470 SPECIALISTI DIN DOMENIUL STRATEGIEI Business Model Generation pune in practica ceea ce promoveaza. A fost scrisa in colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de tari ai tabloului modelului de afaceri si a fost finantata si produsa independent de industria editoriala traditionala.
Dispune de un design foarte bine integrat, care capteaza atentia si care permite o aplicabilitate imediata. CONCEPUTA PENTRU CEI CARE ACTIONEAZA Business Model Generation este pentru cei pregatiti sa renunte la gandirea demodata si sa adopte modele noi, inovatoare si creatoare de valoare: directori, consultanti, antreprenori – si lideri ai tuturor organizatiilor.
Business Model Generation este un manual practic, motivational, pentru oricine depune eforturi sa imbunatateasca un model de afaceri – sau sa creeze unul nou. Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder si Yves Pigneur propune o „harta” a unei organizatii cladite pe noua piloni (printre care segmentele de clienti, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o constructie dinamica, la care lucreaza reprezentanti din mai multe departamente, nu doar directorii executivi.
Este o carte foarte utila celor care aspira sa devina antreprenori, dar si profesionistilor din diverse domenii, care doresc sa afle mai multe despre modelele de afaceri. – Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova

Ar putea să îți placă și…

  • Learning Democracy and Market Economy in Post-Communist Romania

    De

    Editura

    Volumul (publicat in limba engleza) analizeaza schimbarea culturii politice in Romania, de la inceputul tranzitiei pana in momentul acceptarii Romaniei in Uniunea Europeana, folosind date care acopera o perioada de 17 ani si care permit…

    Pret:

    53.95 LEI
  • Energiile regenerabile

    De

    Editura

    Energiile regenerabile. Eficienta economica, sociala si ecologica Coordonator prof. univ. dr. E. M. Dobrescu Volumul de fata aduce in atentia publicului informatii detaliate asupra unei teme de mare actualitate: energiile regenerabile.In conditiile in care sursele…

    Pret:

    39.99
    37.99 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.2

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 2 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 17 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    21.99
    18.03 LEI
  • Minidictionar de management 18: Sistemul metodologico-managerial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (18) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    14 LEI
  • 7 strategii pentru obtinerea bogatiei si fericirii Ed.3

    De

    Editura

    Nu trebuie sa alegi intre bogatie si fericire – ele izvorasc din aceeasi fantana a abundentei! Cu ajutorul acestei carti vei descoperi cele 7 strategii esentiale de care ai nevoie pentru a-ti trai viata in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Umanocratia. Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor

    De

    Editura

    Umanocratia: Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor/ Humanocracy: Creating Organizations as Amazing as the People Inside Them de Gary Hamel si Michele Zanini este o analiza exhaustiva care scoate in evidenta disfunctionalitatile birocratiei…

    Pret:

    59 LEI
  • Negociatorul abil. WIN-WIN nu inseamna jumi’-juma’

    De

    Editura

    Adevarata maiestrie in negociere nu se masoara prin numarul de victorii individuale, ci prin capacitatea de a crea acorduri durabile si reciproc avantajoase. Aceasta este esenta conceptului de win-win, iar Sabin Gilceava este persoana potrivita…

    Pret:

    56 LEI
  • Cum conducem? Intre amatorism si profesionalism

    De

    Editura

    Managementul este, indiscutabil, cel mai important factor de success pentru organizatii (intreprinderi publice si private, institutii publice) si economia nationala din care fac parte; calitatea, eficienta si eficacitatea acestuia sunt dependente de calitatea factorului uman,…

    Pret:

    75 LEI
  • Minidictionar de management 17: Sistemul informational

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (17) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Mai presus de bani… echipa antreprenorului

    De

    Editura

    Multi au idei de milioane. Toti cred ca noul lor produs sau serviciu ii va imbogati si le va transformavisurile in realitate. Problema este ca multi nu stiu cum sa isi transforme visurile de milioane…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Adio, zi de luni!

    De

    Editura

    Pentru toti cei carora le este groaza sa se duca la munca luni dimineata, un set de sfaturi inspirationale despre cum sa gasesti intr-o era nesigura, acea profesie care sa-ti aduca implinire. Urasti ziua de…

    Pret:

    34.68
    32.95 LEI
  • De ce vrem sa fii bogat

    De

    Editura

    Autori: Donald J. Trump, Robert T. Kiyosaki, Meredith McIver, Sharon Lechter In aceste vremuri de nesiguranta economica, acesti doi titani ai lumii afacerilor si-au unit fortele intr-o carte ce subliniaza nevoia presanta de cunostinte de…

    Pret:

    60
    57 LEI