Acasa/

/

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Autor:
Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor…
Categorie
Editura
Autor

50

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
3874783049986
Recenzii
5/5

Descriere

Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu si cu metodologia ei specifica recunoscute ca atare, este relativ recenta.
Comunicarea reprezinta un proces complex, care influenteaza majoritatea activitatilor, atitudinilor si comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relationa, putem desfasura intr-un mod eficient activitatile de lucru, ii putem cunoaste pe ceilalti, dar si pe noi insine.
Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea in ansamblu, firmele si organizatiile reusesc sa evite situatiile de criza si sa mentina un echilibru dinamic.

Ar putea să îți placă și…

  • Secretele miliardarilor

    De

    Editura

    Secretele miliardarilor. 20 de principii pentru a fi bogat si a avea succes. Interviuri cu peste 20 de miliardari care au reusit prin forte proprii Prefata de Jack Canfield , autor de bestsellere New York…

    Pret:

    59.9
    47.92 LEI
  • Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Secretele negocierii in afaceri

    De

    Editura

    Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important…

    Pret:

    34.9
    28.62 LEI
  • Desfatarile si mahnirile muncii

    De

    Editura

    Cand este o slujba plina de sens? Ori de cate ori ne ingaduie sa le producem placere sau sa le alinam suferinta altora. Desi adesea suntem deprinsi sa ne gandim la noi ca fiind eminamente…

    Pret:

    37.9 LEI
  • Amazon descatusat

    De

    Editura

    In urma cu aproape zece ani, Brad Stone, jurnalistul de la Bloomberg, a surprins ascensiunea Amazon, un pionier de pe internet care schimba discret felul in care faceam cumparaturi online, in bestsellerul sau Jeff Bezos…

    Pret:

    85 LEI
  • Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie

    De

    Editura

    Tata bogat, Tata sarac. Editie de colectie. Educatia financiara in familie Bestseller international, tradus in numeroase limbi, cartea ne dezvata de ideea de a lucra pentru bani si ne invata cum sa punem banii sa…

    Pret:

    70
    66.5 LEI
  • Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    79 LEI
  • Business Model Generation

    De

    Editura

    Ai in mana un manual pentru vizionari, reformatori si aspiratii care se straduiesc sa sfideze modelele demodate de afaceri si sa proiecteze companiile de maine. Este o carte pentru… Business Model Generation Business Model Generation…

    Pret:

    139 LEI
  • Munca natiunilor: Pregatindu-ne pentru capitalismul secolului XXI

    De

    Editura

    Nu mai exista o economie americana, spune Robert Reich la inceputul acestei carti stralucitoare. Ce inseamna sa fii o natiune cand banii, bunurile si serviciile nu cunosc granite? Ce abilitati vor fi cele mai valoroase…

    Pret:

    127 LEI
  • Constructia sociala in China contemporana

    De

    Editura

    Aceasta carte este rodul unui proiect major al Fundatiei Nationale de Stiinte Sociale, intitulat „Inovatii sistematice inmanagementul social in China contemporana”. Ea constituie totodata cel de-al patrulea raport de cercetare realizat de Echipa Proiectului pentru…

    Pret:

    30 LEI
  • Psihologia bunastarii

    De

    Editura

    De ce unii oameni par sa se teama permanent de lipsa banilor, in timp ce altii chiar se simt prosperi, indiferent de cati bani au la banca? De ce unora le e frica sa-si stabileasca…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Esti ceea ce faci. Cum sa creezi cultura propriei organizatii

    De

    Editura

    Nicio cultura organizationala nu poate inflori in lipsa participarii entuziaste a liderului ei. Indiferent cat de bine gandite, atent programate si staruitor aplicate ar fi elementele tale culturale, un comportament inconsecvent sau ipocrit al persoanei…

    Pret:

    39 LEI