Acasa/

/

Proiect economic

Autor:
Proiect economic - Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Proiect economic. Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi -Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa, Cosmin Dobrin Denumirea de “Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi” se justifica prin faptul ca se foloseste…
Categorie
Editura
Autor

36

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
3874783049832
Recenzii
5/5

Descriere

Proiect economic. Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi -Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa, Cosmin Dobrin Denumirea de “Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi” se justifica prin faptul ca se foloseste o nomenclarura de fabricatie redusa, produsele se compun dintr-un numar mic de repere, procesul tehnologic este simplu, iar numarul de materii prime care intra in componenta produselor este redus.
Am apelat la o astfel de simplificare pentru ca un student, sau un numar mic de studenti sa aiba posibilitatea, in timpul pe care-l au la dispozitie, sa parcurga toate etapele de elaborare a strategiei, chiar daca unele vor fi mai detaliate decat altele. Aceasta varianta a proiectului economic reprezinta rezultatul adaptarilor, actualizarilor si perfectionarilor continue a unei initiative, care s-a concretizat intr-o prima varianta, a unui grup de specialisti din practica si din domeniul universitar, intre care trebuie sa mentionam in primul rand pe: profesorul Constantin Pintilie si economistii Petre Rosca si Vasile Clonda.
Pe parcursul dezvoltarii cunoasterii in domeniul economic, respectiva varianta a suferit modificari prin adaugiri si perfectionari, astfel incat au fost elaborate mai multe variante coordonate de diferiti specialisti, in special din domeniul invatamantului superior economic. Un exemplu este varianta de proiect aparuta in anul 1986 la Editura ASE sub denuirea “Proiect economic de an privind conducerea, organizarea si gestiunea activitatii economicosociale a unei intreprinderi industriale”, sub coordonarea prof.
univ. dr.
Constantin Barbulescu, iar autorii erau profesorii Tiberiu Zorlentan, Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ioan Ursachi, Mihai Pricop si Ioan Radu. Intre cei care si-au adus un aport important la dezvoltarea si imbunatatirea structurii si continutului acestui proiect mentionam pe profesorii: Tiberiu Zorlentan, Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ioan Ursachi, Mihai Pricop, Ioan Radu, Ioan Ratiu, Constantin Bagu.
Actuala varianta de proiect cuprinde toate etapele elaborarii unei strategii, dar unele dintre acestea sunt parcurse mai succint, fie prin simplificarea lucrarilor, fie datorita intentiei de a evita suprapunerea cu alte discipline. Cu toate acestea, consideram ca prin elaborarea unei variante individuale, fiecare cursant va dobandi abilitatile necesare pentru a fi capabil, ca in practica sa poata elabora singur, sau in colaborare cu un grup de specialisti a unei strategii pentru o organizatie.
– Prof. univ.
dr. Eugen Burdus

Ar putea să îți placă și…

  • Experienta Apple

    De

    Editura

    Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • Drumul tau catre succes

    De

    Editura

    Fiecare persoana are tinte si visuri marete. Toti ne dorim implinire financiara, personala, familiala si spirituala. Totusi sunt prea putini cei care ajung sa isi traiasca visul. Aceasta carte contine sinteza a zeci de ani…

    Pret:

    55 LEI
  • Politici economice

    De

    Editura

    Lucrarea trateaza fundamentele teoretice si practice ale politicilor economice conjuncturale (monetara, fiscal-bugetara, de curs, de control etc.) si structurale (sectoriale active, de optimizare a alocarii resurselor etc.), precum si mixturile consacrate ale diferitelor ingrediente ale…

    Pret:

    49 LEI
  • Imbratiseaza-ti clientii

    De

    Editura

    Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize…

    Pret:

    47 LEI
  • Mitul antreprenorial

    De

    Editura

    Votata cartea de afaceri nr.1 de catre Inc. 500 CEOs. Aceasta editie revizuita si actualizata a bestsellerului fenomenal Mitul antreprenorial , care a devenit intre timp o lectura clasica in randul cartilor de cultura antreprenoriala,…

    Pret:

    48 LEI
  • Inflatia si alte dezechilibre din economia si societatea romaneasca

    De

    Editura

    Cartea de fata reprezinta o contributie originala la dezbaterea unui fenomen economic deosebit de prezent in economia romaneasca de-a lungul timpului, si anume inflatia. Viziunea este una completa, atat prin definirea fenomenului, cat si prin…

    Pret:

    59 LEI
  • Politici si programe de finantare comunitara

    De

    Editura

    Cartea de fata Politici si programe de finantare comunitara , prin cuprinsul sau, constituie o incursiune ampla si bine documentata in mecanismele care guverneaza relatiile dintre Romania si Uniunea Europeana. Caracteristica sistemului de gandire al…

    Pret:

    55 LEI
  • Facilitati fiscale sau privilegii?

    De

    Editura

    Facilitati fiscale sau privilegii? Elemente de drept canonic, financiar si fiscal privitoare la sustinerea financiara a unitatilor de cult religios Cartea elaborata de domnul Mircea-Florin Cricovean a fost redactata cu un limbaj elevat si intr-o…

    Pret:

    53 LEI
  • Ghid pentru vanzari si profit mai mare. 261 de strategii de marketing

    De

    Editura

    Descopera cum functioneaza sasiul afacerii tale si cum poti creste numarul de clienti, cifra de afaceri si profitul. Poti sa vinzi piulite sau avioane, servicii de curatenie sau de consultanta. Poti sa produci mobila sau…

    Pret:

    97 LEI
  • Puterea intrebarilor

    De

    Editura

    Ce anume crezi ca il face pe un potential client sa lucreze cu tine sau cum crezi ca poti face o prima impresie extraordinara? Convingerea cel mai des intalnita este aceea ca ai succes daca…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Cele 17 legi ale muncii in echipa

    De

    Editura

    Fiecare dintre noi face parte dintr-o echipa. Daca sunteti casatorit, dvs. si partenerul dvs. formati o echipa. Daca sunteti angajat al unei organizatii, dvs. si colegii dvs. formati o echipa. Daca va dedicati unei organizatii…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat

    De

    Editura

    Autorul cartilor Mai intai rezolva asta si Profit First Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat / Get Different: Marketing That Can’t Be Ignored de Mike Michalowicz este cartea care iti va deschide ochii…

    Pret:

    49 LEI