Acasa/

/

Cum sa devii o persoana cu influenta

Autor:
Cum sa devii o persoana cu influenta - John C. Maxwell,Jim Dornan - AMALTEA
Detalii:
In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar…
Categorie
Editura
Autor

37.05

39
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9789739397032
Recenzii
5/5

Descriere

In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru.
Dar oare ce impact avem asupra lor? Daca dorinta ta este sa ai succes sau sa ai un efect pozitiv asupra lumii cu care vii in contact, ar trebui sa devii o persoana cu influenta.
Fara influenta nu exista succes. Nu are importanta care iti sunt telurile in viata sau ce vrei sa realizezi, o poti face rapid, mai eficient, iar contributia ta poate fi de mai lunga durata daca inveti sa devii o persoana cu influenta.
Influenta se dezvolta in etape. Aceasta carte este un ghid al dezvoltarii abilitatii personale de a avea un impact pozitiv asupra vietilor celor din jur, dar si asupra unor oameni pe care, poate, nu-i veti cunoaste niciodata.
Poti face din cele cateva momente in care interactionezi cu vanzatorul de la magazin sau cu functionarul de la posta o experienta nefericita, sau poti sa le aduci zambetul pe buze si sa le umpli acea zi. Alegerea iti apartine.
Desi pentru multi oameni, ideea de integritate este depasita, ceva lipsit de importanta sau care lor nu li se mai aplica in lumea noastra grabita, nevoia de integritate este astazi probabil la fel de mare ca intotdeauna. Si este absolut esentiala pentru oricine doreste sa devina o persoana cu influenta.

Ar putea să îți placă și…

  • Marketingul motivational

    De

    Editura

    Ce anume ii motiveaza cu adevarat pe oameni sa cumpere? O intrebare pe care toti oamenii de afaceri, si mai ales cei din vanzari si din publicitate ar trebui sa si-o puna in permanenta. Din…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Coaching sistemic de organizatii. Cazuri comentate

    De

    Editura

    Aceasta este cu adevarat o carte pentru epoca noastra. Alain ofera o explorare bogata si perspicace a modelului de coaching sistemic, subliniind ca coachingul nu este doar pentru cei putini ci pentru beneficiul tuturor. Ele…

    Pret:

    50 LEI
  • TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

    De

    Editura

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un…

    Pret:

    55 LEI
  • Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19

    De

    Editura

    Piata de carte in timpul si dupa pandemia de Covid 19. Provocari, ingrijorari, tendinte, noi modele de afaceri este o carte despre carti, ce scoate in evidenta rolul complex pe care cartile le au in…

    Pret:

    57 LEI
  • Statistica pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Aceasta carte isi propune sa aduca in atentia studentilor metodele si tehnicile simple si de nivel mediu ale statisticii, care se utilizeaza pentru analiza datelor si pentru luarea deciziilor la nivel microeconomic. Stilul de prezentare…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Mintea extinsa

    De

    Editura

    Mintea extinsa. Puterea gandirii in afara creierului Foloseste-ti capul. Asta ne spunem cand ne confruntam cu o problema complicata sau cu un proiect dificil. Insa tot mai multe cercetari arata ca am inteles lucrurile exact…

    Pret:

    59 LEI
  • Marketing hotelier

    De

    Editura

    Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe…

    Pret:

    39 LEI
  • Filosofia banilor

    De

    Editura

    Editie ingrijita de Mihai Milca Traducere de Conf. Dr. Bogdan Mihai Dascalu Prefata de Octavian Opris „Filosofia banilor” este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si…

    Pret:

    126 LEI
  • Cum sa conduci

    De

    Editura

    Cum sa conduci. Din intelepciunea marilor lideri, fondatori si inovatiori ai lumii David Rubenstein abordeaza personalitati de top din diferite domenii, incercand sa afle secretul din spatele unui om de succes. Momentele de criza ori…

    Pret:

    77 LEI
  • Valori profesionale si alegeri educationale

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale. Desi se refera…

    Pret:

    49 LEI
  • Growth Hacker in marketing

    De

    Editura

    Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe…

    Pret:

    24 LEI
  • Statul actual

    De

    Editura

    Au redevenit actuale intrebari aspre: cum se ajunge la stat de drept? cum iesim din conceperea politicii ca „distinctie intre amic si inamic”? cum se ajunge la „democratie fara conducator”? cum iesim de „postdemocratie”? cum…

    Pret:

    55 LEI