Acasa/

/

Manual de branding personal

Autor:
Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA
Detalii:
Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…
Categorie
Editura
Autor

39.9

42
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9789731621333
Recenzii
5/5

Descriere

Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala.
Care este brandul tau? Cum te percep colegii?
Dar sefii sau partenerii de afaceri? Cum sa iti construiesti un brand personal care sa iti puna in evidenta punctele forte si unicitatea, sa te ajute sa fii remarcat si sa transmiti in exterior ceea ce stii ca te reprezinta?
Dan Schwabel iti raspunde la toate aceste intrebari si iti arata cum sa ajungi sa fii indispensabil. Te invata cum sa te promovezi si sa te pui permanent intr-o lumina cat mai buna, astfel incat brandul personal sa reprezinte o garantie a calitatii tuturor proiectelor in care esti implicat.
Brandingul personal a devenit esential in conditiile in care totul in jurul nostru se schimba cu o viteza uluitoare, in special pe plan profesional. Tocmai de aceea, fii atat de bun incat ceilalti sa nu te poata ignora!
In aceasta carte remarcabila, Dan Schawbel iti ofera toate resursele, sfaturile si inspiratia de care ai nevoie pentru a prelua controlul asupra propriei cariere si a avea succes la locul de munca. Citeste-o daca vrei sa-ti implinesti visurile si sa te si distrezi in timp ce o faci.
-JACK CANFIELD, coautor al bestsellerului Supa de pui pentru suflet si al seriei Principiile succesului

Ar putea să îți placă și…

  • Ce inseamna sa fii un lider bun

    De

    Editura

    Daniel Goleman se numara printre cei mai influenti zece autori care au scris despre lumea afacerilor, conform Accenture Institute for Strategic Change (Institutul Accenture pentru Schimbare Strategica), iar The Wall Street Journal l-a inclus in…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Analiza economica-financiara. Studii de caz. Teste grila

    De

    Editura

    Analiza economica-financiara. Studii de caz. Teste grila. Editia a II-a Autori: Matei Nicoleta Cristina, Luminita Horhota, Marin Tole Lucrarea de fata este destinata atat studentilor, cat si managerilor si specialistilor in domeniul economic. Prin modul…

    Pret:

    29.9 LEI
  • Afaceri cladite sa dureze

    De

    Editura

    Afaceri cladite sa dureze. Obiceiurile de succes ale companiilor vizionare. Editia a II-a, revizuita Aceasta este una dintre cele mai influente lucrari contemporane. O carte care a zguduit din temelii lumea managementului. Si una dintre…

    Pret:

    75
    71.25 LEI
  • Minidictionar de management 5: Managementul bazat pe cunostinte

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (5) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Management bancar

    De

    Editura

    In ultimele aproape doua decenii, economiile lumii au trecut prin crize succesive: criza financiara, criza datoriilor publice, pandemia ce a declansat o criza a blocajelor pe lanturile de aprovizionare si productie si o inflatie persistenta….

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului

    De

    Editura

    Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului…

    Pret:

    20 LEI
  • Analiza economico-financiara. Metode si modele

    De

    Editura

    Analiza economica-financiara. Metode si modele. Editia a VI-a, revizuita si adaugita Autori: Luminita Horhota, Alexandru Adrian Tole, Matei Nicoleta Cristina, Marin Tole Caracterul metodologic, investigativ al lucrarii de fata pune accent pe teorii, concepte, principii…

    Pret:

    55 LEI
  • Be Branded

    De

    Editura

    Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din…

    Pret:

    39 LEI
  • Cum conduc cei mai buni lideri

    De

    Editura

    BRIAN TRACY este unul dintre cei mai renumiti autori de coaching si dezvoltare personala din SUA. Detine functiile de chairman si CEO la Brian Tracy International, o companie specializata in instruirea si dezvoltarea persoanelor si…

    Pret:

    52
    49.4 LEI
  • Statistica pe intelesul tuturor

    De

    Editura

    Aceasta carte isi propune sa aduca in atentia studentilor metodele si tehnicile simple si de nivel mediu ale statisticii, care se utilizeaza pentru analiza datelor si pentru luarea deciziilor la nivel microeconomic. Stilul de prezentare…

    Pret:

    59.9
    56.91 LEI
  • Coaching intercultural

    De

    Editura

    Coaching intercultural. Noi instrumente pentru valorificarea diversitatii nationale, corporative si profesionale Philippe Rosinski este expert in coaching executiv, coaching de echipa si in formarea globala in leadership, oferindu-si serviciile multor corporatii internationale. Printre clientii sai…

    Pret:

    55 LEI
  • Drive. Ce anume ne motiveaza cu adevarat

    De

    Editura

    Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una…

    Pret:

    55 LEI