Acasa/

/

Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale

Autor:
Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale - Fred Reichheld - BUSINESS TECH
Detalii:
Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au…
Categorie
Editura
Autor

31.35

33
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789738495609
Recenzii
5/5

Descriere

Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat.
Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face! Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata.
Nu este vorba numai de giganti, ci si de afaceri mici, de familie, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc.
Fred Reichheld, este director emerit si partener al Bain&Company. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati

Ar putea să îți placă și…

  • Dupa Covid-19: Provocari de management intre digitalizare, sustenabilitate si rezilienta

    De

    Editura

    Pandemia de COVID-19 a fost caracterizata in mass-media nu o data ca fiind o „lebada neagra”, in sensul intelegerii unui eveniment cu impact major si aproape imposibil de previzionat, desi ideea in sine de pandemie…

    Pret:

    35 LEI
  • Inflatia si alte dezechilibre din economia si societatea romaneasca

    De

    Editura

    Cartea de fata reprezinta o contributie originala la dezbaterea unui fenomen economic deosebit de prezent in economia romaneasca de-a lungul timpului, si anume inflatia. Viziunea este una completa, atat prin definirea fenomenului, cat si prin…

    Pret:

    59 LEI
  • Contabilitatea nu-i doar pentru contabili. Editia a II-a, revazuta si adaugita

    De

    Editura

    Contabilitatea nu-i doar pentru contabili. Cum sa transformi balanta si bilantul in instrumente prietenoase Am absolvit specializarea Finante-contabilitate acum ceva timp. Am fost contabil (ma rog, economist-contabil, adica, cel putin teoretic, mai mult decat „tiitor…

    Pret:

    59.9
    49.12 LEI
  • Haihui pe Wall Street

    De

    Editura

    Haihui pe Wall Street: Cel mai bun ghid de investitii pe care il poti cumpara/ A Random Walk Down Wall Street: The Best Investment Guide That Money Can Buy este una dintre putinele carti despre…

    Pret:

    67 LEI
  • Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    79 LEI
  • Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii

    De

    Editura

    Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii. Insertia Romaniei Volumul trateaza un subiect de mare interes si actualitate, cu implicatii teoretice, dar si de ordin strategic, politic si practic. Interesul pentru aceasta tema este peren, fiind justificat…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Dictionar economic roman italian

    De

    Editura

    Pret:

    25 LEI
  • Excelenta personala pentru manageri

    De

    Editura

    Excelenta personala pentru manageri. Transformarea comportamentului de lider prin autoanaliza directionata V-ati intrebat vreodata care este reteta succesului managerilor de top? In cartea de fata, Michael Schroeder ofera un raspuns extrem de interesant, precum si…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Dilema inovatorului

    De

    Editura

    Dilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec Un text clasic despre inovare. O carte de capatai pentru cei mai inovatori lideri si cele mai inventive organizatii ale zilelor noastre, una dintre cele…

    Pret:

    69 LEI
  • Tenacitatea mentala

    De

    Editura

    Doug Strycharczyk este CEO al AQR Ltd, unul dintre cei mai importanti si mai dinamici producatori de teste psihometrice din lume. Principalele domenii vizate de el sunt cel ocupational, cel social, al educatiei, al sportului…

    Pret:

    59 LEI
  • Asta inseamna marketing

    De

    Editura

    Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale,…

    Pret:

    59 LEI
  • Paradoxul prosperitatii

    De

    Editura

    Paradoxul prosperitatii.Cum pot inovatiile sa scoata popoarele din saracie Autori:Clayton M. Christensen si colaboratorii Efosa Ojomo si Karen Dillon Saracia globala este una dintre cele mai suparatoare probleme ale lumii. Decenii intregi am presupus ca…

    Pret:

    55 LEI