Acasa/

/

Beyond Disruption

Autor:
Beyond Disruption - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA
Detalii:
Beyond Disruption. Inovati si cresteti fara sa distrugeti industrii, companii sau cariere Bestsellerul global Strategia oceanului albastru a schimbat pentru totdeauna modul in care se raporteaza lumea la strategie. Acum, W. Chan Kim si Renee…
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786067225709
Recenzii
5/5

Descriere

Beyond Disruption. Inovati si cresteti fara sa distrugeti industrii, companii sau cariere Bestsellerul global Strategia oceanului albastru a schimbat pentru totdeauna modul in care se raporteaza lumea la strategie.
Acum, W. Chan Kim si Renee Mauborgne ofera o noua idee indrazneata, care va transforma modul in care ne raportam toti la inovare si dezvoltare.
Perturbarea domina teoria si practica inovarii. Insa, in ciuda puterii sale, ea este distructiva, inlocuind locuri de munca, companii si chiar intregi industrii.
Oare pierdem din vedere o alta abordare a inovarii si a dezvoltarii? Dupa trei decenii de cercetare, autorii bestsellerului Strategia oceanului albastru , W.
Chan Kim si Renee Mauborgne, dezvaluie un alt mod de a inova si de a creste. La fel cum Strategia oceanului albastru a redefinit esenta strategiei ca fiind crearea, nu concurarea, Beyond Disruption redefineste si extinde imaginea existenta a inovarii printr-o noua abordare, crearea neperturbatoare, libera de inlocuirea distructiva care apare cand inovatorii isi propun sa perturbe.
Kim si Mauborgne arata avantajele distincte ale crearii neperturbatoare pentru afaceri si societate, aratand cum aceasta noua abordare a inovarii permite companiilor sa creasca si, totodata, sa fie o forta a binelui. Cu exemple din toate sectoarele economiei si un cadru practic pentru eforturile de inovare, cartea arata: • De ce crearea neperturbatoare conteaza pentru noi toti si de ce probabil va deveni si mai importanta in viitor.
• Cum completeaza ea perturbarea si cum puteti sa identificati si sa profitati de oportunitatile neperturbatoare. • Cum isi pot urmari mai atent companiile strategiile de dezvoltare si inovare, intr-un mod mai echilibrat pentru afaceri si societate.
Cercetarile bogate din spatele acestei carti, un ghid practic pentru inovare si dezvoltare, si mesajul sau iesit din comun o fac un must-read pentru urmatoarea generatie de inovatori. Inovatia duce la progres, insa nu ar trebui sa confunde scopul cu mijloacele.
In Beyond Disruption aflam ca inovatia poate fi si neperturbatoare. Renee Mauborgne si W.
Chan Kim ne prezinta cadrul acestei strategii transformatoare care rezolva probleme actuale si, in acelasi timp, creeaza oportunitati care imbunatatesc vietile tuturor. – Argumentul UniCredit Bank Crearea neperturbatoare este un nou concept deschizator de drumuri, care le arata liderilor cum pot sa inoveze si sa se dezvolte organizatiile lor, fiind totodata forte ale binelui.
Aceasta carte va deveni celebra in domeniul afacerilor. – Jake Cohen, prodecan senior, Scoala de management MIT Sloan Strategia oceanului albastru , principalul bestseller global care a invatat o intreaga generatie de manageri cum sa-si dezvolte profitabil companiile, reformula strategia nu ca pe un joc intre rivali care se luptau pentru piete si clienti, ci ca pe o noua abordare pentru a crea piete si a atrage clienti, fara concurenta.
Acum, in Beyond Disruption , W. Chan Kim si Renee Mauborgne dezvaluie o noua abordare a inovarii, fara perturbare si fara pierderea distructiva a locurilor de munca, a oamenilor, a companiilor si a domeniilor, care apare cand companiile isi propun perturbarea.
Kim si Mauborgne numesc „creare neperturbatoare” acest mod de a inova. Spre deosebire de perturbare, care genereaza castig si pierdere, crearea neperturbatoare are o suma pozitiva.
Companiile inoveaza si cresc intr-un mod in care toate pot castiga, fara costurile economice si sociale ale perturbarii. Pe baza a 30 de ani de cercetare, Kim si Mauborgne dezvaluie avantajele distincte ale crearii neperturbatoare pentru afaceri si societate, aratand cum aceasta noua abordare indrazneata a inovarii permite companiilor sa se dezvolte si sa fie forte ale binelui.
Cu exemple din toate sectoarele economiei si un cadru practic care ghideaza eforturile de inovare, cartea le arata liderilor: • cum sa-si formeze o mentalitate de succes cu ajutorul crearii neperturbatoare; •cum sa creeze strategii de inovare care determina crearea neperturbatoare in locul perturbarii; •cum sa identifice si sa profite de oportunitatile neperturbatoare. Mesajul unic al cartii si cercetarile bogate de la baza ei o fac obligatoriu de citit pentru urmatoarea generatie de inovatori.
Traducere din limba engleza de Raluca Chifu.

Ar putea să îți placă și…

  • Contabilitate de gestiune. Note de curs

    De

    Editura

    Cartea contabilitatea de gestiune provoaca atenția cititorilor inca de la inceput! Arata cum contabilitatea de gestiune si tehnicile de aplicare pot fi integrate in procesul de luare a deciziilor, dar mai ales in procesul de…

    Pret:

    55 LEI
  • Resursele umane in turism

    De

    Editura

    Resursele umane in turism. Editia 3 de Conferentiar Universitar DoctorDaniela Firoiu, Universitatea romana-americana Bucuresti…

    Pret:

    30 LEI
  • Marketingul inovatiilor in retail

    De

    Editura

    Lucrarea Marketingul Inovatiilor in Retail evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular. Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a…

    Pret:

    39 LEI
  • Organizatia si managementul bazate pe cunostinte

    De

    Editura

    Organizatia si Managementul bazate pe cunostinte – Teorie, metodologie, studii de caz si baterii de teste In anul 2005, publicam prima lucrare elaborata in Romania, consacrata economiei, organizatiei si managementului bazat pe cunostinte. In cadrul…

    Pret:

    49 LEI
  • Paradoxul prosperitatii

    De

    Editura

    Paradoxul prosperitatii.Cum pot inovatiile sa scoata popoarele din saracie Autori:Clayton M. Christensen si colaboratorii Efosa Ojomo si Karen Dillon Saracia globala este una dintre cele mai suparatoare probleme ale lumii. Decenii intregi am presupus ca…

    Pret:

    55 LEI
  • Guvernanta corporativa si raportarea performantei

    De

    Editura

    Guvernanta corporativa si raportarea performantei: Aspecte financiare, sociale si de mediu Scopul principal al volumului este de a aduce o intelegere comprehensiva asupra modului in care politicile de guvernanta corporativa influenteaza raportarea performantei companiilor. Astfel…

    Pret:

    45 LEI
  • Schimba-ti afacerea prin NLP

    De

    Editura

    Lindsey Agness este autoarea bestsellerurilor Change your life with NLP si Still 25 Inside si este un instructor NLP cu experienta. Si-a inceput cariera in cadrul administratiei locale inainte de a deveni, in 1994, consultant…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Conducta de milioane

    De

    Editura

    Oricine isi poate construi o conducta de venit permanent in noua economie Obiectivul meu, atunci cand am scris aceasta carte, a fost acela de a va invata strategiile pe care oamenii bogati le-au folosit timp…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Intelepciunea unui bullfrog. Leadership simplificat (dar nu usor)

    De

    Editura

    In 2011, cand a preluat conducerea Comandamentului pentru Operatiuni Speciale al Statelor Unite, amiralul McRaven a fost onorat sa primeasca distinctia de Bullfrog , acordata militarului SEAL cu cea mai mare vechime in serviciul activ….

    Pret:

    49 LEI
  • Ce mai e si EOS-ul asta?

    De

    Editura

    Ce mai e si EOS-ul asta? Un ghid complet pentru angajatii companiilor care folosesc EOS (Entrepreneurial Operating System – Sistemul de Operare Antreprenorial)/ What the Heck Is EOS?: A Complete Guide for Employees in Companies…

    Pret:

    39 LEI
  • Vand orice, oricand, oricui

    De

    Editura

    Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B? Editie revazuta „Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina”, imi spune secretara de la Casa Studentilor. Sa-mi trag una, asta e! Alerg…

    Pret:

    44.9
    36.82 LEI
  • Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI