Acasa/

/

Ghidul redactarii in relatii publice

Autor:
Ghidul redactarii in relatii publice - Merry Aronson, Don Spetner - AMSTA PUBLISHING
Detalii:
Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult…
Categorie
Editura
Autor

42.75

45
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2007
ISBN:
9789738852136
Recenzii
5/5

Descriere

Ghidul redactarii in relatii publice – era digitala propune o abordare simpla si practica a redactarii materialelor de PR, de la obisnuitele comunicate de presa, scrisori de pitch, biografii si alerte media, la discursuri mult mai complexe si sofisticate, propuneri de campanii media, raspunsuri la situatiile de criza, precum si scrierea publicatiilor interne. In plus aflam cum sa tinem pasul cu toate practicile nou aparute in PR, precum si cu viteza care caracterizeaza era digitala in care traim.
Acest ghid atotcuprinzator ne ofera instructiuni la cheie pentru diferitele tipuri de texte scrise, acestea fiind sustinute cu exemple din viata reala si cu situatii ipotetice. Fiecare document in parte este analizat pentru ca cititorul sa inteleaga intregul proces al conceperii si scrierii unor astfel de documente.
Explicatiile si conceptele prezentate de autori sunt usor de inteles, aratand cititorului ce anume trebuie sa evite si ce anume trebuie sa includa intr-un text de PR. Asa cum afirma si autorii Ghidului redactarii in PR, un specialist de succes trebuie sa detina abilitatea de a comunica idei, informatii si emotii, clar, concis, exact si credibil, trebuie sa poata scrie in mai multe stiluri, pe mai multe tonuri sau voci, pentru diferite tipuri de public.
Bazându-se pe anii de experienta din interiorul unor companii renumite la nivel mondial si in agentiile de relatii publice, pe munca lor cu studentii si pe discutiile avute cu colegii din bransa, autorii ne pun la dispozitie toate secretele necesare pentru a darâma barierele de redactare si pentru a ne face mesajul auzit de catre un public cât mai larg.

Ar putea să îți placă și…

  • Aproape totul despre managementul echipei de vanzari

    De

    Editura

    Aceasta carte este bazata pe articole din Sales Magazine. Revista de vanzari, scrisa de oameni de vanzari pentru vanzatori. Scrieri originale, aplicate pentru ce se intampla in domeniul vanzarilor in Romania, destinate oamenilor curiosi care…

    Pret:

    37
    30.34 LEI
  • Excelenta personala pentru manageri

    De

    Editura

    Excelenta personala pentru manageri. Transformarea comportamentului de lider prin autoanaliza directionata V-ati intrebat vreodata care este reteta succesului managerilor de top? In cartea de fata, Michael Schroeder ofera un raspuns extrem de interesant, precum si…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Accounting

    De

    Editura

    Accounting.Solved problems, applications, case studies Cartea, fara a apela cu obstinatie la explicit, desi necesar, va invita sa cititi cu atentie rezolvarile specifice ale problemelor pentru a invata contabilitatea fara eforturi deosebite, dar in mod…

    Pret:

    110
    104.5 LEI
  • Recompense

    De

    Editura

    Recompense. Cand inovatia da roade Singura inovatie care are valoare este inovatia profitabila. Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti…

    Pret:

    34.9
    31.41 LEI
  • Managementul resurselor umane. Noi abordari

    De

    Editura

    Managementul resurselor umane constituie un santier vast explorat insuficient. Managerii se multumesc inca prea adesea sa se limiteze la stricta administrare a personalului: gestiunea platilor, a absentelor, a concediilor, a pensionarilor si a mobilitatii. Cu…

    Pret:

    39.9
    37.91 LEI
  • Cum sa construiesti un departament de vanzari

    De

    Editura

    Cum sa construiesti un departament de vanzari. Instrumentar practic Recunoaste: Sa vinzi nu e atat de usor precum te asteptai. Cum construim departamentul de vanzari? Cum vindem zi de zi? Exact la aceste intrebari vrea…

    Pret:

    75 LEI
  • Fara limite

    De

    Editura

    O lucrare de exceptie, dedicata nu numai liderilor, ci tuturor celor interesati de evolutia personala. De cele mai multe ori, cuvantul capacitate ne trimite automat cu gandul la limitele firesti pe care le avem fiecare…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Filosofia banilor

    De

    Editura

    Editie ingrijita de Mihai Milca Traducere de Conf. Dr. Bogdan Mihai Dascalu Prefata de Octavian Opris „Filosofia banilor” este o carte fundamentala a lui Georg Simmel, in care este riguros articulata o conceptie originala si…

    Pret:

    126 LEI
  • Afacerile simplificate

    De

    Editura

    Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing, executie, management, productivitate personala si nu numai Afacerile simplificate: 60 de zile in care sa devii as in leadership, vanzari, marketing,…

    Pret:

    49 LEI
  • Vizionar

    De

    Editura

    Vizionar. Cum luam deciziile care conteaza cel mai mult De nenumarate ori, deciziile importante, care iti schimba viata, conteaza mai mult decat cele banale, de zi cu zi, si sunt mai greu de luat: unde…

    Pret:

    39 LEI
  • Psihologia vanzarilor

    De

    Editura

    Psihologia vanzarilor – cum sa vinzi mai mult, mai usor si mai repede decat ti-ai imaginat vreodata ca ar putea fi posibil Invata cum sa vinzi – si sa vinzi eficient! De la cel mai…

    Pret:

    69.9
    66.41 LEI
  • Tehnici de a vinde

    De

    Editura

    Tehnici de a vinde. Cum sa vindeti mai mult si mai bine Editia a IV-a Nu aveti in fata un manual de vanzari! Aceasta nu e o carte de teorie arida. Si nu veti adormi…

    Pret:

    48
    45.6 LEI