Acasa/

/

Marketing cultural

Autor:
Marketing cultural - Abdrei L. Badin - UNIVERSITARA
Detalii:
Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest sector si contribuie la identificarea…
Categorie
Editura
Autor

40

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786062812850
Recenzii
5/5

Descriere

Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest sector si contribuie la identificarea unui instrumentar specific si adaptat de lucru. Lucrarea pune la dispozitia cercetatorilor o revizie critica a literaturii de specialitate si o incadrare teoretica riguroasa a sectorului studiat, bazata pe asemanarile care includ domeniul in sfera mai larga a marketingului sectorial al serviciilor, precum si pe particularitatile care-i asigura identitate proprie.
Trei tipuri de cercetari complexe (exploratorie, calitativa si cantitativa), au permis identificarea operatorilor din sectorul artelor spectacolului din Bucuresti si evaluarea modului in care acestia utilizeaza elementele mixului de marketing in dialog cu segmentele-tinta carora li se adreseaza. Rezultatele acestor studii, validate prin multiple metode stiintifice, au stat la baza realizarii unui model conceptual de cercetare, care permite evaluarea unor elemente dominate de variabile subiective, respectiv satisfactia consumatorilor, si factorii care influenteaza perceptia legata de calitatea serviciilor prestate.
Teza propune un ghid structurat de practici, adresat profesionistilor de marketing, ofera date cu privire la categoriile de public interesate de consumul produselor culturale, exploreaza motivatiile si preferintele lor si permit, indirect, o privire asupra nivelului de profesionalizare a breslei in cel mai important centru economic si cultural al tarii. Rezultatele acestei cercetari au relevanta pentru dezvoltarea marketingului sectorial si pentru construirea identitatii unui domeniu asociat pana nu demult cu marketingul serviciilor sportive.
Aceste rezultate apar intr-un moment oportun, pe de-o parte pentru ca nu exista in mediul academic o preocupare constanta pentru explorarea sectorului industriilor creative, dar, mai ales, pentru ca reprezinta un important punct de referinta intr-o perioada care anunta transformari substantiale ale sectorului, aparute sub presiunea unor factori externi pozitivi si negativi, de la dezvoltarea tehnologica la noile exercitii de practica impuse de pandemie si recesiune.

Ar putea să îți placă și…

  • Procrastinarea intentionata

    De

    Editura

    Procrastinarea intentionata. 5 permisiuni ca sa iti multiplici timpul Procrastinarea intentionata / Procrastinate on Purpose de Rory Vaden nu este doar o carte, este o investitie, pentru ca la finalul ei vei detine toate instrumentele…

    Pret:

    43 LEI
  • Banii. Stapaneste jocul Ed.2

    De

    Editura

    Banii. Stapaneste jocul. 7 Pasi simpli spre libertate financiara Banii. Stapaneste jocul. 7 Pasi simpli spre libertate financiara / Money. Master the Game de Tony Robbins este un ghid care se adreseaza tuturor celor care…

    Pret:

    88 LEI
  • Cum cresc brandurile

    De

    Editura

    Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care specialistii din marketing vor dori sa o citeasca, nu doar…

    Pret:

    47 LEI
  • Exponential. Cum sa nu fim depasiti de progresul rapid al tehnologiei

    De

    Editura

    A inceput Era Exponentiala. O era a computerelor ultrarapide, in care software-urile tot mai performante ne permit sa acumulam un numar impresionant de date. Pentru prima oara in istoria omenirii, tehnologia accelereaza constant. Tehnologia evolueaza…

    Pret:

    84 LEI
  • Adevarata arta a unui master coach

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. „Adevarata arta a unui Master-coach” este in mod clar o carte de a doua generatie, aborda dimensiunile mai…

    Pret:

    40 LEI
  • Scoala de afaceri

    De

    Editura

    Scoala de afaceri. Pentru oamenii carora le place sa-i ajute pe altii O carte despre legatura dintre independenta financiara si capacitatea de a crea retele. Reteta succesului pusa la dispozitia cititorilor e simpla si urmeaza…

    Pret:

    47
    44.65 LEI
  • Principii pentru succes

    De

    Editura

    Principii pentru succes / Principles for Success rezuma ideile esentiale din bestsellerul lui Ray Dalio, Principii intr-un format distractiv si usor de citit, facandu-le astfel accesibile cititorilor de toate varstele. Cartea contine elementele cheie ale…

    Pret:

    98 LEI
  • MBA vizual. Peste 500 de ore de curs in scheme si imagini

    De

    Editura

    Un curs ilustrat de MBA, sub forma unor „notite grafice” care distileaza intr-o sinteza captivanta si accesibila principalele idei si teorii predate in programele traditionale de masterat de afaceri. Jason Barron a petrecut peste 500…

    Pret:

    74.9
    59.92 LEI
  • Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire

    De

    Editura

    Dincolo de definitiile anodine si ambigue din dictionare, in limbajul cotidian termenii corporatie si corporatism sunt folositi cel mai adesea cu sensuri peiorative, indicand mentalitati, atitudini sau persoane pline de sine si neserioase, avand tendinta…

    Pret:

    38 LEI
  • Companie de mare viteza

    De

    Editura

    Companie de mare viteza: Actiune imediata si dezvoltare intr-o cultura a nanosecundei / The High-Speed Company: Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture de Jason Jennings (cu Laurence Haughton) este o carte pentru proprietarii…

    Pret:

    38 LEI
  • Povesti cu lipici. Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea

    De

    Editura

    Povesti cu lipici: Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea/ Stories that Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business de Kindra Hall este…

    Pret:

    48 LEI
  • Schimba-ti afacerea prin NLP

    De

    Editura

    Lindsey Agness este autoarea bestsellerurilor Change your life with NLP si Still 25 Inside si este un instructor NLP cu experienta. Si-a inceput cariera in cadrul administratiei locale inainte de a deveni, in 1994, consultant…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI