Acasa/

/

Crowdsourcing

Autor:
Crowdsourcing - Jeff Howe - CURTEA VECHE
Detalii:
Titlu original: Crowdsourcing: Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business De ce P&G apeleaza mereu la amatori entuziasti, pentru a-si rezolva dilemele stiintifice si tehnice? Cum e posibil ca niste…
Categorie
Editura
Autor

32.03

33.72
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9786065887879
Recenzii
5/5

Descriere

Titlu original: Crowdsourcing: Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business De ce P&G apeleaza mereu la amatori entuziasti, pentru a-si rezolva dilemele stiintifice si tehnice? Cum e posibil ca niste companii atat de diferite, precum iStockphoto si Threadless, sa aiba o mana de angajati si, totusi, sa obtina venituri de milioane de dolari anual?
Si cand au preluat stafeta nativii digitali? In SUA s-a constatat ca exista mai multi adolescenti creatori de continut pe internet decat consumatori.
Asadar, se implineste previziunea facuta de Alvin Toffler: consumatorii vor dobandi un control mare asupra crearii produselor, devenind astfel „prosumatori“. Crowdsourcing ilustreaza felul in care puterea celor multi poate fi folosita pentru a face lucruri care erau candva responsabilitatea celor putini si specializati.
Jeff Howe arata de ce masele sunt talentate, chibzuite, creative, surprinzatoare si eficiente. E o chestiune de meritocratie, unde varsta sexul, rasa, educatia si trecutul profesional nu mai conteaza.
Calitatea muncii conteaza. Daca poti presta un serviciu nou, proiecta un produs inedit sau rezolva o problema inca nerezolvata, atunci slujba e a ta.
Dar fenomenul de crowdsourcing a declansat schimbari dramatice in organizarea firmelor, angajarea fortei de munca si stilul de viata al oamenilor. Pe masura ce masele se impun prin inovatie, devine inevitabila disruptia fata de munca traditionala.
Prin crowdsourcing obtii ceea ce iti trebuie – mai rapid, mai ieftin, mai inteligent si mai usor. Howe ia la bani marunti atat consecintele pozitive, cat si pe cele negative ale acestui fascinant fenomen.
Apeland la nenumarate informatii provenite din prima linie a acestei revolutii profesionale, el scoate la iveala o serie intreaga de povesti care arata implicatiile economice, culturale, politice si de afaceri provocate de crowdsourcing. „Un ghid captivant si documentat, pentru noua creativitate colaborativa.“ (Times) „Un scenariu corporatist bine scris si bine-venit in vremuri de cumpana.“ (BusinessWeek) „Un amestec de afaceri, sociologie, tehnica si teorie organizationala.“ (Newsweek) Jeff Howe este redactor la revista Wired, unde scrie, printre altele, despre industria divertismentului.
A fost editor senior la Inside.com si a scris la Village Voice. In cei cinci­sprezece ani de jurnalism, a calatorit in toata lumea si a tratat subiecte diverse, de la criza acuta de apa din Asia Centrala pana la implicatiile patentarii genelor.
A scris articole si pentru publicatiile U.S. News & World Report, Time, Washington Post, Mother Jones si multe altele.
Locuieste in Brooklyn, New York, impreuna cu sotia si copiii. Jeff HOWE Este coordonator de program pentru Media Innovation si profesor asistent la Northeastern University.
Multa vreme editor la revista Wired, Howe a inventat si folosit pentru prima data termenul crowdsourcing intr-un articol pentru aceasta publicatie. Ulterior a scris cartea de fata, care in cativa ani a fost tradusa in 10 limbi.
A fost senior editor la Inside.com si a scris articole pentru Washington Post, Newyorker.com, New York Times, Newsweek, U.S.News& World Report, Time, Mother Jones, Village Voice si multe alte publicatii. In cei cincisprezece ani de jurnalism a calatorit in toata lumea si a tratat diverse subiecte, de la criza acuta de apa din Asia Centrala pana la implicatiile patentarii genelor.
Outliers Colectia celor mai avangardiste carti scrise de: Ganditori de exceptie Experti ce au depasit limitele stiute ale succesului Inovatori in domenii revolutionate sau create de ei Ideile lor metamorfozeaza structuri si paradigme, schimba complet fizionomia afacerilor si redefinesc ce e nou, original si indraznet. Sunt primii care urca pe scara evolutiei si tot ei dezvaluie mecanismele secrete ale reusitei.
Sfideaza si tu rezonabilul si fii cu un pas inaintea tuturor! „Desi grupurile mici au fost adesea baza inaltei performante, Jeff Howe sustine cu argumente puterea unor comunitati mult mai largi.
[…] O comunitate potrivita, pentru un stimulent potrivit, poate adesea crea, consolida si administra cercetari si initiative de afaceri, mai eficient si mai ieftin decat o intreprindere traditionala.“ —Michael Useem profesor de management „Dincolo de intelepciunea multimii se afla munca multimii, o sursa redutabila si transformatoare de creativitate si un motor economic ce sfideaza regulile traditionale. Cartea lui Jeff Howe […] e patrunzatoare, amuzanta si indispensabila.“ —Steven Levy jurnalist si scriitor „Jeff Howe explica schimbarea complexa si vitala din peisajul de afaceri: in urmatorii cativa ani, clientii tai ar putea deveni colaboratorii (sau competitorii) tai.
Abilitatea autorului de a tese laolalta povesti si strategii face din Crowdsourcing un indrumar fermecator si indispensabil in aceasta lume noua.“ —Clay Shirky profesor, consultant si scriitor

Ar putea să îți placă și…

  • UEM

    De

    Editura

    Gandirea economica actuala pare sa se inscrie in formula unui oximoron modern. Desi nu reprezinta o inovatie a lumii contemporane (aceasta deoarece procedeul stilistic este regasit si in opera lui Marx si Engels care spuneau…

    Pret:

    37.57 LEI
  • Idei rebele

    De

    Editura

    Idei rebele.Puterea gandirii diverse •Sunday Times instant bestseller Ideile sunt peste tot, dar cele care au cel mai mare potential de a rezolva probleme, de a transforma afaceri si de a schimba vieti sunt adesea…

    Pret:

    49
    34.3 LEI
  • Marketingul carierei

    De

    Editura

    Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de…

    Pret:

    44.9
    42.66 LEI
  • Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs

    De

    Editura

    In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara cunoasterea notiunilor specifice logisticii si distributiei marfurilor: achizitii, stocare, transport, depozitare etc. Cu atat mai mult cu cat logistica marfurilor, cu…

    Pret:

    58 LEI
  • Generatia Y

    De

    Editura

    O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze…

    Pret:

    45 LEI
  • Tanar si bogat

    De

    Editura

    Tanar si bogat. Cum sa faci avere de tanar, pentru totdeauna Tanar si bogat iti arata cum am inceput de la zero si m-am pensionat independent financiar in mai putin de zece ani. Afla cum…

    Pret:

    65
    61.75 LEI
  • Capitalism si numai capitalism

    De

    Editura

    Capitalism si numai capitalism. Viitorul sistemului care conduce lumea Desemnata Cea mai buna carte de economie a anului 2019 de publicatiile • The Economist• Financial Times• Foreign Affairs• Promarket• Prospect O abordare provocatoare a ascensiunii…

    Pret:

    69 LEI
  • Ia decizii bune!

    De

    Editura

    Ia decizii bune! Cum sa alegi corect in viata si in cariera Cercetarile in domeniul psihologiei au aratat ca deciziile noastre sunt afectate de o serie de distorsiuni si elemente irationale, printre care si faptul…

    Pret:

    33.9
    16.95 LEI
  • Cele trei reguli

    De

    Editura

    Cele Trei Reguli – Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe…

    Pret:

    55 LEI
  • Prea bun ca sa fii ignorat

    De

    Editura

    Prea bun ca sa fii ignorat: De ce este competenta mai importanta decat pasiunea, cand esti in cautarea unui job extraordinar / So Good They Can’t Ignore You: Why Skills Trump Passion in the Quest…

    Pret:

    47 LEI
  • Viteza increderii Ed.2

    De

    Editura

    Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul Viteza increderii: Singurul lucru care schimba totul / The Speed of Trust: The One Thing that Changes Everything de Stephen M.R Covey si Rebecca R. Merrill este un…

    Pret:

    56 LEI
  • Sfarsitul banilor si viitorul civilizatiei

    De

    Editura

    Foarte putini oameni isi dau seama ca natura banilor s-a schimbat profund in ultimele trei secole si ca ei au devenit un instrument politic utilizat pentru a centraliza puterea si a submina guvernul democratic. -…

    Pret:

    59
    56.05 LEI