Acasa/

/

Loialitate totala

Autor:
Loialitate totala - Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon - ALL
Detalii:
Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor.Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor…
Categorie
Editura
Autor

34.11

37.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786065875388
Recenzii
5/5

Descriere

Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor.Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.
Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului.
Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat. Cartea cuprinde 11 puternice „adunari” de echipa – sesiuni scurte, cu un tel precis.
Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii.
Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT.
Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora.
De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor.
De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

Ar putea să îți placă și…

  • Afacerea de familie

    De

    Editura

    Afacerea de familie. Intre job si acasa O afacere este un sistem complex de factori care se intersecteaza. O familie este tot un sistem, dar mult mai complicat. Iar cand cele doua sisteme se suprapun,…

    Pret:

    24.9
    12.45 LEI
  • cele cinci disfunctii ale unei echipe. o fabula despre leadership

    De

    Editura

    Pret:

    47 LEI
  • Contabilitate de gestiune. Note de curs

    De

    Editura

    Cartea contabilitatea de gestiune provoaca atenția cititorilor inca de la inceput! Arata cum contabilitatea de gestiune si tehnicile de aplicare pot fi integrate in procesul de luare a deciziilor, dar mai ales in procesul de…

    Pret:

    55 LEI
  • Cel mai surprinzator secret

    De

    Editura

    Cel mai surprinzator secret – Cheia succesului sau esecului este in mainile tale! Cum vei folosi, in favoarea ta, cel mai surprinzator secret! Descopera formula secreta pentru succes! Earl Nightingale este, fara indoiala, nu doar…

    Pret:

    39.9 LEI
  • Cum mi-am construit afacerea

    De

    Editura

    Cum mi-am construit afacerea: Cai neasteptate spre succes de la cei mai inspiratori antreprenori ai lumii / How I Built This: The Unexpected Paths to Success from the World’s Most Inspiring Entrepreneurs de Guy Raz…

    Pret:

    57 LEI
  • Zero limite

    De

    Editura

    Zero limite.Sistemul secret pentru atingerea unui nivel inalt de sanatate, bunastare si pace Zero limite va prezinta o cale testata de a depasi limitele autoimpuse pentru a realiza in viata mai mult decat ati visat…

    Pret:

    39
    33.15 LEI
  • Shine

    De

    Editura

    Companiile din zilele noastre sunt asemenea unei oale aflate sub presiune – chiar si cei mai talentati angajati se lupta sa asimileze noianul de informatii noi care ii asalteaza, pentru a face fata cerintelor si…

    Pret:

    28.9
    27.45 LEI
  • Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii

    De

    Editura

    Europiata cercetarii, dezvoltarii si inovarii. Insertia Romaniei Volumul trateaza un subiect de mare interes si actualitate, cu implicatii teoretice, dar si de ordin strategic, politic si practic. Interesul pentru aceasta tema este peren, fiind justificat…

    Pret:

    38.54 LEI
  • Cum sa devii o persoana cu influenta

    De

    Editura

    In fiecare zi intram in contact cu o multime de oameni: rude, prieteni, colegi, cunostinte intamplatoare. Tot ceea ce facem sau ce spunem influenteaza intr-o forma sau alta pe toti cei din jurul nostru. Dar…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Ipocrizia Facebook, Google, Amazon

    De

    Editura

    Ipocrizia Facebook, Google, Amazon. Subminarea culturii si democratiei Lucrarea de fata este un rechizitoriu usturator la adresa lacomiei si arogantei companiilor tehnologice. – The Guardian O carte necesara care arata cum revolutia internetului a afectat…

    Pret:

    29.9
    14.95 LEI
  • Manual de tranzitie

    De

    Editura

    Manual de tranzitie. De la dependenta de petrol la rezilienta locala Aceasta nu este o carte despre cat de ingrozitor ar putea fi viitorul. Este despre Miscarea de Tranzitie – miscarea comunitatilor din peste 50…

    Pret:

    75 LEI
  • Scientific Systemic Management

    De

    Editura

    This manual proposes a fundamentally new concept called “scientific systemic management” (SSM), based on recently discovered law of nature ‘’The Universal Law of Organization” graphically represented by “The Universal Model of Organization and Management.” The…

    Pret:

    48 LEI